Inget nytt...

Hej!

Tänkte skriva ett kort inlägg, har ingeting att berätta så...

Tog cykeln till ICA idag för att handla mat, passade på att posta en svenskabok jag har sålt. Så nu har man tjänat 90kr=) Har även sålt en till så måste fixa kuvert imorgon så jag kan skicka den. Vi åt middag på balkongen idag så det var väldigt mysigt. Tycker det är trevligt att sitta därute=) Blev nå kött med kroketter. Gjorde även tzatsiki, recept från moster, som smakade väldigt bra=) Kul att lyckas med nått=)

Många smiles nu. Ewout hade tvättstuga idag så nu har man rena kläder. Har inte orkat lägga in allt i garderoben än dock. Får göra det imorgon så kan jag passa på och städa samtidigt.

Tidigare ikväll såg vi The simpsons movie. Den var bra men inte så att jag höll på att skratta ihjäl mig så det var ju lite av en besvikelse. Men men, jag är väl inget äkta simpson fan antar jag.

Förutom det har jag inte gjort så mycket idag. Men man måste ju ha såna dagar ibland också. Funderar på om vi ska på bio nånting, i helgen kanske. Fick ju rabatt från ica, 50kr om man går två stycken. Så då måste man ju passa på att gå, visst?

Nu ska jag sova, skriver väl imorgon om jag har nått intressant att berätta. Inte som idag alltså=D

Sov gott//Linda

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Då vet jag att Simpson-filmen inte var nå vidare, funderar på att se Shrek den tredjde, det känns ju som att det borde vara nåt, brukar ju vara bra med Shrek. Vi får se... Kan även berätta att Tony (från jobbet) nu har blivit pappa! Han har döpt sitt barn efter dig! Inte Linda utan Isak! =) Det är kul! Ha det bäst! /H

2007-08-27 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0