Svar på kommentarer

Postat av: Helena

GRATTIS TILL KÖRKORTET:) och de ser ju hur fint ut som helst i lägenheten:) hoppas ni trivs bra där:) och jag hoppas vi kan ses något snart:) kram

2007-aug-12 @ 09:40

Tack!=) Jo vi trivs jättebra, känns så skönt nu när vi fått ordning på allt. De hoppas jag också! Jag kommer iaf vara i Timrå på lördag=) Kramar
Postat av: Sofia

Hejsan gumman. Det är hur fint som helst. Måste komma upp och titta. Men har nog inte tid riktigt än. Nu ska jag jobba vidare, hörs senare.

2007-aug-12 @ 12:12
URL: http://princessia.blogg.se

Ja de måste du verkligen!

Postat av: Suz

Grattis till körkortet! =) Lägenheten är mycket finare nu än innan och visst blir det skillnad när man får dit sina egna grejer?! =)

2007-aug-12 @ 14:35

Tack tack=) Ja helt klart, känns som vårat hem nu=) Kommer nog stormtrivas här tror jag=)
Postat av: Hanna

Tjo! Vad kul att ni börjar få ordning på grejerna =) själv sitter jag och väntar på att livet ska komma igång =) funderar på att börja plugga nu t o m, det är illa nu.. =/ jaja, ha det bäst vännen! kramar /H

2007-aug-12 @ 17:01

De e väl inte illa! Ja tycker de ska bli skitroligt att börja plugga. Träffa lite nytt folk och så=) Tack detsamma kramar

Kommentarer
Postat av: Karolina Örnstedt

Grattis Linda!
Vad roligt att du lyckats med körkortet, kärleken och pluggat och allt annat.. det är du värd! :-)
Karro

2007-08-15 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0