Östersund

Hallå.

Tänkte skriva en snabbis bara. Om ett par timmar åker jag, mamma och moster upp till Ö-sund med en släpvagn full med saker och senare ikväll kommer Ewout dit. Så i helgen kommer vi sova i nya lägenheten och börja med renoveringen. Det är en hel massa saker som ligger i hallen och köket som ska med till lägenheten. Bl.a. bokhyllorna och hyllorna. Sedan julsaker och en massa annat skit. Hoppas bara vi får plats med allting på släpvagnen.

Får väl se hur trött jag kommer vara på söndag när vi kommer hem. Kommer väl inte ha sovit så bra heller med tanke på att vi ska sova på en madrass. Men men sånt är livet. Hoppas bara det blir bra nurå, annars blir jag riktigt less.

Handledarutbildningen igår var riktigt tråkig kan jag ju bara säga. Men jag kan berätta mer om det på söndag när jag kommer hem. Har tagit med oss kameran så vi kan ta före och efter bilder=)

Ha en bra helg!/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0