R.I.P





Fredagen den 13 juli kl 16.00 dog min morfar.

Han fick en hjärnblödning på morgonen och somnade in några timmar senare. Jag var på sjukhuset ungefär en timme innan det hände och sa hej då, vilket jag är glad för. Men det känns ändå tungt. Allting hände så snabbt, men jag är glad att han slapp lida...

Saknar dig morfar! Hoppas du har det bra nu!


                                                     image24

 

Min älskade morfar
STIG ISAKSSON
31/8 1928-13/7 2007
Har lämnat mig
Med sorg i hjärtat

Do not stand at my grave and weep
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow
I am the diamond glint on snow.
I am the sunlight on ripened grain
I am the gentle autumn rain.
When you wake in the morning hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circling flight
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry
I am not there, I did not die.

SOV GOTT JOMPAR


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jompar har det bra nu och jag är glad över att du hann säga hej då till honom. Även om han inte var vaken så tror jag att han kände din närvaro och han finns kvar i våra minnen.
Kram

2007-07-16 @ 20:05:42
Postat av: Halina

Lilla gumman, Livet är en jobbig pers,speciellt när en man tycker om så mkt går bort,men som ja skrev igår via sms du har alla minnen och bilder i ditt hjärta...och va glad över att du fick säga hejdå,sånt gör mkt...jag mår än idag dålig över att ja bodde där ja bodde när Mormor dog,å kunde därför inte ta farväl =(...Men du vet vart du har mig om du behöver prata=)...
Kramar i massor// Helena

2007-07-18 @ 11:47:29
Postat av: SuZ

Har varit på semester i en vecka och mamma ringde under söndagen och berättade. Beklagar sorgen...

2007-07-19 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0