Sista dagen

Hallå!

Igår jobbade man sista dagen då=) Men det var inte alls för kul kan jag säga. De första tre timmarna gick ju bra. För det första jobbade jag med Malin och det var ju riktigt roligt och för det andra kom syrran och hälsade på en stund=) Men efter att Malin hade åkt hem vid 7 tiden blev de bara skit... Det slutade inte komma folk!! Det var helt otroligt. Hade kanske 5 min vid tre tillfällen då jag knappt hade tid att andas innan det kom folk igen. Så när klockan slog 11 och jag äntligen kunde låsa dörrarna hade jag nästan inte hunnit göra något=( Det tog mig till halv 1 innan jag äntligen hade blivit klar med allt. Var ruskigt less då kan jag säga. Men kan ju inte klaga allt för mycket. Det var ju trotts allt sista dagen så nu slipper jag gå dit nå mer=)

Idag så åkte Ewout till Ö-sund. Jag trodde att han jobbade idag men det gjorde han visst inte utan sista dan var igår=) Så han åkte vid 11 tiden och nu är man ensam igen. Pratade med han för ett tag sen och han har spenderat dagen till att städa bort allt spackeldamm. Så imorgon ska han börja måla lister och dörrar och sedan är det bara dörrarna kvar=) Härligt härligt!!! Snart blir det flytt. Synd bara att han glömde ta med sig kudden, igen! Han glömde den i helgen också så han hade inte sovit bra direkt, och nu gör han samma misstag igen=(

Har övningskört idag igen. Vi har lite otur tror jag dock, varenda dag vi har kört nu har vi träffat på något slags vägarbete. Vilket inte är direkt roligt. Men annars går det riktigt bra. Och det känns ju skönt. Jag ska ha det där jäkla körkortet nu!!!

Imorgon blir det en tripp till Ikea med mamma för att köpa lite mer saker till lägenheten. Kan ju skriva imorgon om jag orkar och berätta vad jag köpt. Kanske kameran är hemma också så kan jag ta några kort=) Skulle köpa batteri till min kamera idag men det behövdes visst inte. Skulle ju ta med mig kameran ut till stugan när jag fyllde år men det fungerade inte. Så idag tog jag fram den för att kolla vilka slags batterier jag behövde och då fungerar den helt plötsligt. Mycket märkligt måste jag säga. Men men, jag klagar inte allt för mycket=)

Läste ut HP boken idag för andra gången och den var lika bra som första gången jag läste den. Det är en sak som är så bra med böckerna. Man kan liksom läsa dom hur många gånger som helst=) Lite besviken måste jag ju säga att jag är eftersom det är vissa karaktärer som man inte får reda på vad som händer med dom. Jag vill ju veta sådana saker men det är väl J.K's hemlighet antar jag. Hon håller visst på med några andra böcker nu så det ska bli intressant att läsa vad hon har skrivit när dom kommer ut.

Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag går och lägger mig.

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0