12h och 30 min kvar...

Fick ännu ett sms från han som säljer lägenheten. Den positiva nyheten är att en av budgivarna har lagt sig men den dåliga nyheten är att den andra har bjudit högre. Dock är priset fortfarande under det vi kan ge så förhoppningsvis har vi fortfarande en chans. Känns inte som det dock, känner mig inte alls hoppfull längre. Eller jo lite kanske, svårt att stänga helt av eftersom jag vill ha lägenheten.

Var på en promenad förut med moster, vi var väl ute en timme ungefär och det var ju skönt. Mycket trevligare att gå på våra promenader nu när det blivit lite varmare ute. När jag kom hem gjorde jag upp en stor skål med vattenmelon och jordgubbar och satt och mumsade medan jag såg på project runway. Var hur gott som helst, älskar både jordgubbar och melon.

Imorron kanske jag ska äta lunch med mamma men vi får se hur det blir. Kanske inte har lust...

Ne nu ska jag ta en dusch och sen ta och läsa lite.

God Natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0