17 h och 35 min kvar...

Hej!

Idag har jag haft körlektion och det gick väl hyffsat bra. Sen var jag och Aleria även till veterinären och nu var det äntligen öppet. Så nu ligger det ett recept på apoteket på p-piller och väntar. Stackars lilla kissen som måste ta p-piller.

Har även fått det städat idag och fixat dörren till ett av köksskåpen som varit lite lös nu ett tag. Var på affären förut och köpte jordgubbar. Dom har äntligen sänkt priset så istället för 33 kr kostade dom 20kr, så jag tycket att jag kunde unna mig det. Så ikväll ska jag sitta i soffan med en bok och mumsa på jordgubbar.

Vi har fortfarande inte hört nått mer på lägenhete. Jag hoppas han hör av sig snabbt för jag vill veta! Skickade in min platsansökan igår kväll och idag hade hon svarat. Den såg bättre ut nu så hon skulle registrera ett G på delkursen. Den känns ju bra så nu är det bara att vänta på resultat från den andra läraren.

Dagens visdomsord:

Först när havet är upprört kastar det upp en mussla med pärlor på stranden.
// ´Abdu´l-Baha

Har ingen aning om vad det betyder... Nu ska jag gå och fixa lite middag för Ewout är påväg hem från jobbet. Sen blir det en promenad med moster.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0