Fredag

Hallå...

Ni kan inte förstå hur trött jag var idag. Jag kunde inte somna inatt så jag fick väl två timmars sömn, som dessutom inte var så bra eftersom jag drömde en massa. Har ingen aning om vad jag drömde om men irriterande var det. Sen var jag ju självklart tvungen att jobba idag mellan 7-13 vilket ju inte var så roligt eftersom jag var dödstrött. Men det gick faktiskt bra. När jag kom hem stupade jag i sängen och sov ett tag, kunde bara inte hålla ögonen öppna nå mer.

Jag skrev iaf klart det sista till skolan igår kväll så det känns ju riktigt underbart! Blev väl hyffsat nöjd med det jag skrev... Ska bli intressant att få tillbaka allting. Har fått 3 uppgifter tillbaka av 8 inlämnade men jag har inte fått nått betyg på det jag gjort så det blir intressant att veta. Dom tre sakerna är dessutom till en och samma delkurs så jag har ingen som helst aning om hur jag ligger till i den andra delkursen.

Jag sa ju att jag skulle till biblioteket idag och kopiera betyget i matte men jag gav det till mamma istället. På det sättet kunde hon skriva på och intyga att det var en kopia på en gång. Ska väl posta det imorron. Jag ringde även till mäklaren men hon svarade som vanligt inte, så nu har jag skickat ett mail istället. Får hoppas att hon svara snabbt. Sen skulle jag ju ringa till csn också men jag orkade inte sitta och vänta i en telefonkö för att få prata med nån människa som troligen inte kunde svara ¨på mina frågor ändå. Jag ringer nått till veckan istället.

Imorron har jag tvättstuga och det känns inte alls lockande, men det måste ju göras... Det ska ju bli fint väder så jag tänkte gå ut en stund på dan och sitta på gräsmattan med Aleria. Det skulle hon nog tycka om. På söndag kommer Sofia också=) Kanske vi ska ta och äta tacos då... Var ett tag sen vi gjorde det tillsammans nu. Och på onsdag ska jag träffa en barndomskompis jag känt sen jag var typ 1 år. Ska få träffa hennes två döttrar också så det blir npg roligt=)

Dagens visdomsord:

Den som vet varför han lever kan stå ut med nästan vilka livsvillkor som helt.
//Friedrich Nietsche

Ne nu ska jag ta och kolla om det går nån bra film på tv ikväll...


Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0