Gäsp

Hej hej!

Ska snart gå och lägga mig men tänkte att jag skulle skriva lite först. Måste ju hålla er alla uppdaterade om mitt liv=) Som jag skrev tidigare idag var jag ju riktigt förbannad på mäklaren, och det är jag fortfarande. Ringde flera gånger under dagen men hon svara fortfarande inte. Har god lust att skicka ett mail och fråga hon om hon överhuvudtaget är intresserad av att säjla lägenheter, och informera henne om att vi med största sannolikhet skulle ha bjudit över den som köpte lägenheten vi var intresserade av. Vad tycker ni? Ska jag göra det?

Lyckades få lite sol på mig idag. Satt ute ungefär en timme och läste och nu har jag lite mer färg på armarna. Benen däremot är lika bleka som alltid. Måste vara nått fel på mina ben alltså. Ville inte sitta ute för länge för jag bränner mig så lätt. Tänkte börja lite mjukt och bygga på en fin brun färg, då kanske jag undviker att se ut som en kräfta.

Gick med på att jobba fredag den här veckan också... Känns ju lite jobbigt, men det är ju pengar, får tänka så. Ewout skällde lite på mig dock. Han sa att nu när han har gått upp i timmar så att jag ska slippa jobba mer än två dagar i veckan så ska jag väl inte ta på mig jobb. Jobbade fyra dagar förra veckan, och nu blir det fyra dagar den här veckan också. Anledningen till att han inte vill att jag ska jobba är för att jag gick in i väggen i höstas och var tvungen att sjukskrivas i över en månad. Men det är nog ingen fara för det nu. Har ju inte en massa runt omkring mig som då, och det handlar ju faktiskt bara om två månader. Ska bli så himla skönt när jag är klar med min utbildning så jag kan arbeta med något som faktiskt intresserar mig. Något som kommer kännas riktigt givande.

Dagens visdomsord:

Om man väljer att vara en åskådare till livet får man inte förvånas över att det man ser är teater.
//Ellen Margrethe Nielsen

Nu ska jag ta och hoppa i säng snart. Måste upp ganska tidigt imorron och träffa en kompis. Hoppas även på att Ewout ska fixa mammas cykel imorron så jag kan börja använda den.

Sov gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0