Ingen bra dag...

Hallå...

Ja den här dagen har väl inte direkt varit perfekt=/ Hade hoppats på att det skulle vara finväder idag, men det går väl att diskutera hur fint det faktiskt var. Mest molningt och det är ju inte direkt kul kan jag säga. Jag och Ewout åkte iaf in till birsta efter att han hade fixat det sista på bilen. Vi gick på IKEA och köpte 4 stycken sådana där påsar dom har. Tänkte använda dom till att packa böcker i så vi kan ta med oss det till Ö-sund. Skulle egentligen ha börjat med det idag, var inte direkt på humör, men imorron ska jag sätta igång.

Anledningen till varför vi skulle in till birsta var för att gå på biltema och köpa min cykel. Först var vi dock tvungen att ge en massa uppgifter så att dom kunde göra en kreditkoll. Jag ville ju ha biltema kortet eftersom man då inte behöver betala förns om en månad. Var lite rädd att ´jag inte skulle bli godkänd men det gick som tur var bra. Problemet var istället att dom självklart inte hade cykeln inne. Varken i den färgen jag ville ha den eller i den andra. Blev så jäkla less när jag hörde det. Han visste dessutom inte när det skulle komma in fler cyklar av den modellen och senast dom hade fått en leverans hade cyklarna gått som smör. Så less nu, ville verkligen ha min cykel=(

Efter att vi hade kommit hem från birsta gick jag in på vägverkets hemsida, som så många andra gånger. Och vet ni vad jag ser? Att det finns 5 lediga tider i Sundsvall dagen före jag har min uppkörning i Ö-sund. Jag kände ju på en gång att jag hellre ville köra upp i sundsvall så jag gick tillbaka och försökte avboka tiden i Ö-sund. Man måste göra det för att kunna boka en ny tid. Tror ni det funkade? NEJ DÅ!!! Av någon idiotisk anledning kan jag inte avboka mitt prov och jag kan inte förstå varför. Det står klart och tydligt att man kan avboka prov upp till 24 timmar innan provdatumet och det är helt klart mer än 24 timmar innan provet, så varför fungerar det inte. Det står inte varför heller, utan bara att jag inte kan avboka/omboka provet. De enda anledningarna jag kan komma fram till är att det ena delen är något fel på sidan eller nått, eller att det finns någon gräns för hur många gånger man kan omboka ett prov. Men om det är så borde det väl stå någonstans, eller? Så det enda jag kan göra nu är att fortsätta pröva och hoppas på att det fungerar och gör det inte det måste jag ringa på måndag och be dom boka om provet då. Men innan måndag har ju dom där tiderna med största chans försvunnit!!!! Fan vad irriterad jag blir! Så jävla less nu!

Efter det har jag inte gjort mycket alls, gosat lite med Aleria och ätit middag typ. Inte på nå bra humör idag kan jag säga...
Tog den här bilden på Aleria förut

image23

Visst är hon söt? Varje gång jag klappar henne lägger hon sig på rygg så jag kan klappa hon på magen. Väldigt normalt=)

Ne nu orkar jag inte skriva nå mer, ska gå in på VV för hundrade gången och se om det fungerar nu vilket det inte kommer göra.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0