Lägenheten

Hej!

Tänkte jag skulle lägga ut lite fler bilder på lägenheten för er som är intresserade=)

image8
Vardagsrummet


image14
Vardagsrummet igen, med burspråk eller vad det heter=)

image9
Sovrummet


image10
Mitt nya skrivbord=)

image11

image12

image13
Dåliga bilder på badrummet, men ni fattar väl=)


image15

image16

image17
Köket, ser väl ganska ok ut? Utgång till balkong från köket.

image18
Och en sista liten bild på hallen.

Så vad tycks? Blir nog bra när vi har tapetserat visst? Imorron hämtar vi nycklarna=) Skriver imorron och berättar lite mer om vad jag tyckte om den med tanke på att jag kommer få se den första gången nu=)

Var till papperskungen förut idag iaf, men den billigaste cykeln dom hade kostade 4000kr, vilket är lite väl mycket enligt mig. Ska väl ta och titta vad dom har att erbjuda på biltema också.

Ne nu ska jag ta en dusch och sen blir det nog hopp i säng tidigt.

Sov gott//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0