Lite smått o gott

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Störd
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Mysbyxor och linne
Musik just nu: Allt möjligt
Vad sa du senast: Are you going to bed
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1500-talet
Sommarplaner: Jobba, sola och flytta
Fisk eller badkruka: FISK!
Längd: 1.66
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Varmt, utan insekter
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Pojkvännen, mat och säng
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska
Sparare eller slösare: Försöker spara men slösar tyvärr.
Vem är viktigast för dig: Pojkvännen och syrran
Bästa film: Oj vad svårt, finns så många bra.
Bästa tv-serien: Gilmore Girls! Helt klart!
Tror på liv på andra planeter: Ja!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Jao, jag vet inte ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, klart det är möjligt.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo hyffsat.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej! Varför skulle jag det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Ja, lite
Snarkar du? Nej, eller jo lite om jag är förkyld.
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? O ja! Finns inget värre
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Jag har svårt att stå upp för mig själv.
Det här är jag bra på: Skriva, hoppas jag=).
Bästa bok? Harry Potter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla
Vad vill du jobba som? Socionom och författare
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Räknas blogg?
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja! Min Ewout
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan 3 tatueringar och har haft 2 piercingar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Försöker ha det städat, föredrar det så.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? Som Ewout!
Hur många syskon har du? 1 lillasyster
Vad är du mest rädd för? Att inte lyckas med det jag vill i livet.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Inte ofta.
Gillar du att sjunga? Ja det gör jag, men jag kan ju inte säga att jag är duktig på det.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? SPIN, jadu bra fråga....
Anser du att du är stark? Ja, ganska stark är jag väl.
Brukar du sola? När jag har tid, och inte är allt för röd.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Ska vara väskor då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0