Måndag igen

Hallå

Ja då har man jobbat idag igen då, var faktiskt inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Men kul var det då inte. När jag kom hem kollade jag min mail för jag hoppades på att mäklaren skulle ha svarat, men det har hon inte. Hon vill visst inte sälja lägenheter verkar det som. Kommer sluta med att vi inte får någon lägenhet alls. Var även in och kollade på en sida med hyresrätter. Imorse när jag kollade hade det inte kommit in några nya och nu när jag kollade var det över 20 nya lägenheter. Så vi hittade en som lät intressant och jag anmälde intresse. Det visade sig att vi hamnade på plats 10 i kön. 9 personer har alltså redan hunnit anmäla sig. Så det blir ingen lägenhet på Frösön ser det ut som.

Var även på biblioteket idag och lånade några böcker. Det är ju en bok eller bok-serie som jag fastnat rejält för: Harry Potter. Ni får tycka att jag är barnslig eller töntig om ni vill, jag bryr mig inte. Vet faktiskt inte varför jag har fastnat för dom böckerna. En blandning mellan att J.K. Rowling helt enkelt är en riktigt bra författare, som vet hur man ska skriva spännande böcker. Och att jag helt enkelt alltid tyckt att världen är väldigt tråkig. Det händer liksom aldrig något spännande eller ovanligt....
Aja, i sommar kommer iaf den sista Harry Potter boken någonsin ut=( Och innan dess har jag planerat att läsa alla böckerna igen fast på engelska, eftersom sista kommer ut på engelska först. Har läst de två sista redan på engelska men jag tyckte det var lika bra att läsa om alla. Så man kommer ihåg allt liksom=) Ja jag vet, jag är lite konstig.

Du har makt över en handling, men aldrig över dess frukter.
//Bhagavadgita

Ne nu ska jag ta en dusch tror jag, och sen måste jag nog diska också, gud vad tråkigt!!! Snälla ge mig en diskmaskin någon!! Undrar om jag ska läsa eller titta på tv ikväll. Kanske skjuter upp läsandet tills imorron så jag kan sola samtidigt.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0