Mindre än en vecka kvar...

Hej Hej!!!

Jag känner mig helt slut i kroppen men ändå är jag inte trött, irriterande. Idag var jag och Aleria ut på en promenad till veterinären. Aleria tyckte inte riktigt om att jag bar på henne men varje gång jag släppte ner on på backen satt hon bara där. Jag ville ju komma fram nångång. När vi äntligen kom fram visade det sig att veterinären hade stängt både idag och imorron. Så våran promenad var helt i onödan. Får ta och gå dit till veckan istället, Aleria behöver p-piller. När jag tänker på det kanske det var därför hon inte ville gå=)

Tog en paus och åt några pannkakor som Ewout hade tagit med sig från jobbet. Har inte ätit sen halv 4 nångång så jag började bli småhungrig. Dom smakade precis som skolpannkakor=) Jag älskar skolpannkakor!!! Pannkakor och köttfärssås var dom bästa luncerna på skolan enligt mig=)

Efter jag kom hem från veterinären så bestämde jag mig för att gå ut i solen ett tag. Jag satte mig i min vanliga stol och läste i ungefär en timme, så nu har jag ännu mer färg. Men inte allt för mycket får jag säga. Förstår inte varför det ska ta sån tid för mig att få lite färg...

Jag hittade en lägenhet på blocket idag=) Den verkar faktiskt lovande jag ringde till mannen som sålde den och nu ska vi dit på Söndag och kolla på den=) Håll tummarna nu att den ser bra ut! Orkar inte hålla på att oroa mig nå mer nu.


Det här var den enda bilden han hade lagt ut, så det var ju synd. Men uteplatsen ser ju iaf fin ut=)

Jobbade även idag och jag bestämde mig för att cykla dit. Var lite jobbigt, har ju inte cyklat på ett tag, men det gick bra. Kändes faktiskt skönt, så det ska jag helt klart fortsätta med. Nu borde jag egentligen gå och lägga mig men jag känner mig inte alls trött. Jag börjar jobba imorron halv 7, och bussen går halv 6, så det blir upp tidigt. Ser inte fram emot det alls kan jag säga. Men vad ska man göra? Man måste ju överleva. Jobbar ändå till 4 så jag lär ju vara helt död innan dagen är över=(

Dagens visdomsord:

En del människor ger sina bekymmer simundervisning istället för att dränka dem.
//Mark Twain

Ne nu ska jag torka håret och sen blir det hopp i säng...

God Natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0