Mobil

Hej hej!

Det blev tacos idag=) var riktigt gott, åt det med köttfärs den här gången. Tog även tag i disken redan ikväll, oftast brukar jag skjuta på den till dagen efter. Så nu känner jag mig glad att jag slipper diska imorron. Ewout har även sagt att han ska städa imorron så då slipper jag tänka på det också. Han är nere och fixar bilen nu, undrar hur det går för honom. Hoppas allting passar och så nurå så vi har en bil igen=) Har pratat med han om cykeln och vi ska åka in imorron och köpa den, längtar. Då kan jag sticka ut och cykla lite medan han städar. Kan man sätta Aleria i korgen? Folk lägger ju sina hundar i cykelkorgen, då borde väl jag kunna lägga min katt i den. Fast å andra sidan kanske hon inte skulle tycka om det. Jag kan ju testa och se.

Ewout mamma frågade honom idag vad jag ville ha när jag fyller år. Jag vill inte att dom ska köpa något åt mig, dom har redan gjort mer än tillräckligt. Dom är hur snälla som helst!

Ja mer än att köpa cykel i helgen ska jag nog inte göra. Hoppas på att det blir finväder så man kan ligga ute och sola lite, den lilla solbrännan jag hade har börjat försvinna nu. Vi får väla se. Ska även ta och läsa lite mer tror jag. Är snart klar med sjunde boken för sommaren och var även på biblioteket idag och lånade en till. Den jag läser nu heter "Den sista hemligheten", kommer inte ihåg författarnas namn=/ ) och handlar om två studenter på princeton som forskar i en bok som döljer fler hemligheter än vad dom först trodde. Sen blir det självklart lite mord och andra intriger också=) Faktiskt en bra bok, började läsa den för ett år sen men då blev jag inte värst imponerad. Men jag har väl ändrat mig nu antar jag. Min smak ändrar sig väldigt mycket, när det gäller allt faktiskt.

Jag kan ärligt säga att jag är hur nervös som helst inför körkortet. Vill verkligen inte kugga igen=( Vilket jag säkert kommer göra... Det här är inte roligt alltså. Nu har jag hållt på med det här körkortet i några månader bara för att det ska visa sig att det är hur svårt som helst att faktiskt få det. Besvikelsen är enorm just nu. Klarar ja det inte den här gången kommer jag bli skit deprimerad...

Idag fick jag en ny mobil!=) Ewout har skaffat ett abonnemang genom Telia så han ska slippa betala när han ringer till mig, och genom det kunde har även ta en telefon. Eftersom min telefon inte direkt har fungerat bra den senaste tiden så var han snäll nog och tog en mobil till mig=) Han är så underbar!!!! Jag älskar verkligen min nya mobil, har suttit och lyssnat på radio i den hela kvällen. Kameran i den är dessutom väldigt bra=) Jag lägger ut några bilder på den, tyvärr är kvaliten inte perfekt...

image21

image22

Visst är den fin? Man fick även med ett mobil smycke, som ni ser på bilden, headset med två hörlurar så man kan lyssna på musik och en liten ficka att lägga den i så den inte förstörs=)

Nu ska jag ta och kolla om älsklingen är klar med bilen än så vi hinner vara med varandra ett tag innan det är dags för sängen. Jag trodde jag var påväg att bli förkyld imorse men jag tror jag klarade mig. Det kanske bara var allergier mot Aleria, vem vet. Kollade precis på klockan, trodde hon va typ 22,30 men det var den ju inte...

Sov gott//Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0