Ruskigt less....

Nu på morgon när jag klev upp kollade jag som vanligt mailen för att se om mäklaren hade svarat än. Det hade hon ju självklart inte. Jag gick även in på en sida där dom har alla fastighetsförmedlingar och de lägenheter de har till salu samlade. Så att jag kunde kolla om det hade kommit ut några nya...

Vet ni vad jag upptäcker? Lägenheten som vi är intresserade av, som jag har ringt till mäklaren, jag vet inte hur många gånger, för att få mer information om, som vi kanske skulle ha köpt.... Är borta!!!! Jag hittade som tur va mäklarens nummer ändå så att jag kunde ringa och fråga om den verkligen var såld. Tror ni kvinnan svarade? Nej då!!! Varför skulle hon göra det? Det är ju inte direkt som att hon vill sälja lägenheter! Fan vad less jag är nu. Om hon visste att den redan var såld kunde hon väl skickat ett mail och sagt det. Och var den inte såld borde hon ju ha hört av sig, vi kanske skulle ha bjudit högre. Det är vi ju villiga att göra. &%¤#"#¤%&##%

Ne nu vill jag inte skriva nå mer, blir bara ännu mer förbannad när jag tänker på det här...

//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman. Synd med lägenheten. Vilken jobbig mäklare, borde vara lite mer serviceinriktad. Kramar

2007-06-05 @ 21:52:16
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0