Sommar sommar sommar...

Hallå

Då var helgen över då... Gick väldigt snabbt förbi måste jag säga, men det har ändå varit en bra helg. Fick lite sol på mig idag också, låg väl ute i närmare två timmar och pressade=) Problemet är bara att jag inte tycker om att ligga på ryggen. De är så jobbigt när solen ligger och bränner i ögonen, plus att det blir långtråkigt efter ett tag. Ligger jag på magen kan jag iaf läsa... Kan inte förstå, har legat i solen några timmar den här helgen men ändå syns det nästan ingenting. Helst inte på mina ben, dom är fortfarande lika bleka. Aja, är ju ett tag kvar på sommaren.

Jag hade även med mig Aleria ut ett tag, men jag tog med mig fel koppel så det blev lite jobbigt för henne. Varje gång hon försökte hoppa efter en insekt tog kopplet slut och hon tvärnitade mitt i luften. Det var dessutom lite väl varmt för henne, så vi gick in efter en 20 min ungefär. Istället tog jag och Ewout en promenad bort till centrumkiosken och köpte mjukglass. Kändes riktigt som att sommaren hade kommit då.

Sofia var även här idag och vi spelade först lite kubb. Vi vann varsin gång sen beslutade vi oss för att gå in igen innan det blev för våldsamt=) Sen käkade vi lite och satt och kollade på tv medan vi snackade om dittan och dattan. Hon åkte hem för lite mindre än en timme sen, både hon och Ewout börjar jobba 7 imorron bitti så dom måste sova.

image3

image4
Segerdansen=)

Dagens visdomsord:

Det är svårt att tänka ädelt när man bara tänker på att tjäna till sitt dagliga bröd.
//Rousseau

Jag måste nog gå och lägga mig snart, jobbar imorron mellan 10-18.  Kanske skriver imorron om jag orkar.

God natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0