Två dagar kvar...

Hej!

Ja ni, idag har det inte hänt mycket kan jag säga. Skrev iaf om min platsansökan som jag fick U på till svenskan. Har fått respons på den av en kurskamrat och tänkte även be mamma kolla igenom den innan jag skickar in den. Har ingen lust att skriva om den igen kan jag säga. Förutom det har jag inte gjort mycket. Tog en dusch och sen gick jag på affären. Har även diskat och nu sitter jag och väntar på att Ewout ska komma hem så vi kan äta middag. Ska ta en promenad med moster senare idag och sen ska jag nog bara sitta och läsa. Gud vad intressant va?

Vi har fortfarande inte hört något om lägenheten så det kan ju vara positivt. Han sa ju att han skulle höra av sig om dom fick några andra bud. Men samtidigt kanske de andra som såg lägenheten tänker på saken och kommer lägga ett bud om några dagar. Jag vet inte alls jag, är nervös kan jag säga. Skulle va så skönt om vi fick den!

Aleria slog precis en kullerbytta i soffan. Hon ställde sig med huvudet mellan benen och sen rullade hon över på ryggen. Väldigt normalt beteende för en katt, haha. Irriterande att det inte är så varmt ute. Hade tänkt ligga ute och sola idag men det gick ju inte så bra. Ska visst vara likadant imorron... Mina händer luktar lök. Stod och hackad typ 12 lökar igår och mina händer luktar fortfarande äckligt. Och då har jag ändå tvättat dom typ hundra gånger plus duschat. Mycket konstigt måste jag säga...

Dagens visdomsord:

Inget är farligt för människan, förutom fienden inom henne själv.
// Camilla Collett

Ne nu ska jag gå och ta en treo, och försöka få bort huvudvärken som precis smög upp på mig. Skriver väl nått imorron kanske om jag har nått intressant att säga.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0