Konfirmation m.m.

Hej hej!

Gud vad dagarna flyger förbi tycker jag, känns inte som att jag hänger med i svängerna. Igår färgade jag håret, var närmare två månader sedan nu. Låter inte mycket det eller. Mitt hår är så irriterande, frågade en frisör om det en gång varför ¨hårfärgen tycks tvättas ut bara efter en månad trots att det är permanent hårfärgning. Och jag fick höra att jag hade väldigt tuna och fina hårstrån vilket gör att färgen glider av eller nått, det är därför det inte fungerar att tona heller. Inte så roligt kan ja säga. Om jag vill ja håret precis den hårfärgen jag vill ha måste jag färga det en gång i månaden, men det har jag för det första inte råd med och för det andra så tror jag inte mitt hår skulle tycka om det heller.

Igår var jag även på syrrans konfirmation. Tycker inte direkt om att vara i kyrkan men det var ganska ok. Helst eftersom jag satt och gosa med syrrans kusin Kira-Li (undrar om hennes namn stavas så) som är 6 månader hela tiden. Hon var sååååå söt. Och snäll dessutom, vi satt i kyrkan i över en timme och hon var vaken hela tiden men ändå hörde man inte ett knyst från henne. Gud vilken sötnos! Snacka om att moderskänslorna väcktes till liv, haha. Men det blir nog inga barn än på ett tag.
Blev ganska arg på mig själv igår. Trots att vi har två kameror (en vanlig och en digital) glömde jag ta med mig båda. Så nu fick ja inga kort på syrran=( Och inga på Kira-Li heller för den delen. Aja, kanske kan få några av Sussi och Rikard.

Idag hade jag körlektion och det gick väl hyffsat bra. Jag är värdelös på att backa kan ja bara säga. Men min körlärare tror att det är lugnt huvudsaken jag kommer ihåg att ha uppsikt runtomkring. Nästa körlektion är den 13 juni och sen är det uppkörningen kvar=/

Försökte plugga lite idag men det gick inte så bra, känner mig små sjuk. Kanske är en förkylning på gång... Hoppas inte det för jag har varken tid eller lust att vara sjuk. Min tand gör fortfarande ont men jag tror det börjar bli bättre. Har kommit fram till att det troligen inte var min tand som gjorde ont utan tandköttet. Har ju munsår vilket är ett herpesvirus (inte könssjukdomen) och det kan man även få i munnen. Så det är troligen en sån blåsa jag har på tanköttet vid visdomstanden och det har infekterat hela område runt tanden. Inte alls roligt, och säldigt smärtsamt.

Ne nu har jag snackat nog med skit för en dag. Ska gå och lägga mig snart om inte annat, måste plugga imorron. Har bestämt mig för att jag SKA bli klar imorron så jag slipper tänka på skolan nå mer... Ja skriver väl nått imorron om jag orkar.

God natt//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0