Lördag

Hej!

Jaha ännu en dag förbi då. Idag var jag in till stan en snabbis. Skulle träffa mamma där men jag var lite tidig men medan jag stod och vänta träffade jag Suz så vi stod o snackade lite. Roligt att träffa nån man känner=) Efter det gick jag upp mot storgatan och då visade sig att de var motorcyklarnas dag så jag stod och kolla en stund när en mängd motorcyklar körde förbi. Såg några jag skulle vilja ha. Blev ju helt klart avis kan jag säga!!!

Aja mamma kom tillslut iaf så vi kunde kolla efter en konfirmationspresent åt syrran. Vi hittade en ganska snabbt faktiskt, var inte riktigt vad vi hade tänkt oss men jag tror hon kommer tycka om det vi har köpt. Om inte kan jag alltid ta den;P Riktigt fint!! Hehe... Efter det gick vi och köpte ett nagellack åt mamma som hon fick av mig i morsdagspresent. Visste inte vad jag skulle köpa så då kunde hon ju lika gärna välja ut något själv så hon får det hon vill ha. Sen gick vi och åt kina buffé, gott!

Så jäkla jobbigt! I två dagar nu har jag haft jätteont i en visdoms tand, håller på att driva mig till vansinne. Vet inte hur många Ipren jag har tagit hitills. Eftersom jag inte kan borsta tänderna så bra som man kan önska så använde jag munskölj igår, listerine, ni vet reklamen när det exploderar i munnen på de som använder det. Det stämmer! Shit vad ont det gör alltså!!!! Känns som om munnen ska brinna upp eller nått...
Var även bort till mamma ett tag förut så hon kunde hjälpa mig lite med min textanalys. Gick hyffsat bra faktiskt så nu ska jag bara skriva ihop den och sedan är jag klar. Lite orolig hur det ska gå dock men men, det löser sig väl. Hämtade även ett spel hos mamma som jag hade när jag var liten. Man kan bl.a. spela fia med knuff så nu kommer Sofia att bli jätteglad nästa gång hon kommer. Hon pratar alltid om fia med knuff=D

Ewout tog det här kortet när jag och Aleria låg på sängen och myste.

image8

Är hon inte hur söt som helst? Hon ser så gullig ut när hon glömmer dra in tungan, haha. Min lilla älskling!

Ne nu orkar ja inte skriva nå mer, och ni orkar nog inte läsa nä mer heller, ni kanske t.o.m. har gett upp redan=/

Ha de bra!//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0