Ny blogg!

Hej hej!

Ja då har man gått och skaffat sig en blogg då:) Känns ju faktiskt riktigt bra:) Vet inte om det är någon som faktiskt kommer att läsa den men det spelar inte så stor roll.

Ja lite om mig då:
Jag är 21 år och bor i lilla Timrå tillsammans med min pojkvän:) och våran lilla katt Aleria... De är båda helt underbara!
Aleria

Jag pluggar nu på mittuniversitetet i Härnösand. Har läst en kurs i Litteraturvetenskap(avklarad) och en kurs i svenska (pågående). Är ganska tufft måste jag säga, men allt går bara man vill.
Till hösten är planen att flytta till Östersund. Jag ska börja studera till socionom och då föll valet på campus Östersund. Vi får väl se hur det slutar. Jag vill arbeta på socialtjänsten efter min utbildning inom familjeavdelningen. Mitt mål är att kunna hjälpa så många som möjligt till ett bättre liv.

Förutom det finns det väl inte så mycket att berätta. Jo... förresten, håller ju på med mitt körkort nu!! Äntligen... Teoriprov och halkbana är avklarat så nu är det bara uppkörningen kvar... Riktigt nervöst känns det kan jag säga! ser inte alls fram emot det. Men men, klarar ja det inte så är det väl bara att försöka igen.

Jag och min kille håller desperat på att försöka hitta en lägenhet nu, men tyvärr går det inte så bra. Tror vi har blivit lite bortskämda med den lägenheten vi bor i nu. Förutom att den är lite liten (50kvm) så är den helt perfekt. Men det går ju inte direkt att ta med sig lägenheten till östersund, eller?

Nu har jag nog inte nått mer att säga

Ha det br!!! Linda


Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till med lgh sökandet..

2007-05-20 @ 09:42:57
URL: http://bjorkuddnordell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0