Plugga

Hallå...

Ja imorron e det dags. Vill verkligen inte ställa mig inför alla och hålla det där föredraget. Känns inte som att jag kan min text alls. Men det går nog bra hoppas jag... Troligen så krävs det inte så mycket för att bli godkänd så det borde alltså gå bra.

Jag ska tala om socialtjänstens brister. Bl.a. om Louise som Uppdrag Granskning visade för ett par månader sedan. Var verkligen hemskt att se den där dokumentären. Helt otroligt hur socialtjänsten inte kunde göra något. Jag menar hur kunde de inte agera efter det att pappan hotade att ta livet av både sig själv och Lousie... Eller när de hittade henne och pappan sovades utomhus i 15 minus grader. Helt otroligt!!!!

Sitter och kollar på House nu=) Bra serie! Jag tycker inte han är ett så himla stort arsel. Hehe... Jag hoppas att vi kan åka tidigare från skolan imorron. Hon jag åker med sa något om det så man kan ju hoppas. Vi vill vara bland de första som håller våra tal, sen kan man ju åka enadelen vid lunch eller andra rasten. Fast å andra sidan borde vi inte hålla på ändå till fem. Varje person ska ju bara prata i högst 10 min... Aja slut pratat om det...

Ne nu orkar jag nog inte skriva nå mer. Ska kolla klart på House och sedan plugga lite mer. Kanske borde diska också innan Aleria äter upp all broccoli ur kastrullen.

Ha de bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0