Söndag

Hej!

Ja då är helgen över igen då. Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag inte har något jobb att gå till på vardagarna men killen min är ju hemma på helgerna och det är ju jätteskönt. Kan ju säga att jag inte har hunnit med så mycket den här helgen som jag hade önskat. Igår hade jag tvättstuga så det var ju bra. Hatar att tvätta men det är riktigt skönt när man är klar, skönt att kunna välja mellan alla kläder man äger och inte det lilla som finns kvar dagen före tvättstuga. Ska bli så skönt när vi flyttar, förhoppningsvis kommer vi att ha lite mer garderobsutrymme vilket verkligen behövs. Är så jäkla irriterande att inte kunna hänga, lägga, in kläderna i garderoben snyggt.

Det var meningen att jag skulle plugga en massa i helgen men det har inte alls blivit mycket gjort=/ Nu i veckan måste jag hålla en muntlig presentation på 10 min och jag har fortfarande inte skrivit mitt manus. Det är så jobbigt för jag vet precis vad jag ska säga jag kan bara inte komma på hur jag ska säga det. Vad som däremot är bra är att jag trodde vi skulle till skolan på tisdag men jag hade fel. Vi ska inte dit förrän på onsdag vilket ger mig yttligare en dag att träna=)

Idag var vi in en snabbis till birsta. Hittade ett bra (tränings)byxor jag kan ha när jag jobbar. Riktigt sköna var dom. Lämnade även tillbaka ett par byxor jag köpte för två veckor sen som jag inte ville ha. Borde ha åkt tidigare men det har helt enkelt inte blivit av. Sen var vi på Charm och tog en fika. Ewout köpte en kaka för 21 kr... helt otroligt. Jag tog en räkmacka, den kostade 55kr. När jag tar bort plasten från mackan är brödet alldeles dyngsurt!!! För 55kr!!! Jag gick iaf upp och kommenterade detta och människan svarar att det är p.g.a. räkorna. Jovisst ja! Det tror ja vad jag vill om. Bröd blir inte sådär blött om det inte har legat för länge, och så är det med det. Fick en ny macka iaf och det var ju bra.

Vi var även och kollade på en present åt min syster som konfimerar sig nästa helg. Tyvärr så hade dom fortfarande inte fått in det vi ville köpa åt hon. Så nu vet jag inte vad vi ska göra... Jobbigt! (Skriver inte vad det är vi har tittat på eftersom syrran kanske läser det här).

Nu är jag ännu mer orolig för min uppkörning. Min kusin håller också på att ta körkortet nu och även han har bokat in en uppkörning. Jag har berättat för, i princip, alla jag känner. Han däremot berättar inte för någon. Så nu har jag fått för mig att jag har fört otur över mig själv därför att jag har berättat=/ Vilka problem jag har ibland, haha=P

Om ni har lust kan ni gärna gå in på den här sidan och säga vad ni tycker om lägenheten. Vi vet inte riktigt vad vi ska tycka=/

http://w4.objektdata.se/pregen/714/OBJ2330_829277714/wp.htm

Nej nu ska jag ta och diska sen blir det väl nå tv antar jag. Är det nå bra på tv ikväll? Antagligen inte...

Ha de bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Ewout

Jag tror inte att vi ska äta på Charm igen, eller hur? Det var lite för dyrt!
Hoppas att du skriver en ny blogg ikväll så kan jag läsa det =)

2007-05-21 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0