Trött=/

Hallå...

Tänkte jag skulle skriva lite, om nån är intresserad. Jag är så trött och imorron måste jag kliva upp halv 6, börjar jobba klockan 7... Gud vad jobbigt...

Tänkte sätta mig nu och skriva det sista till skolan men jag vet inte om jag orkar. Fast det skulle ju kännas skönt att äntligen vara klar... Och det är ju inte mycket som ska göras. Fixa mina texter lite och sen skriva ett processförlopp. Men jag kan ju vänta till imorron, den ska inte vara inlämnad förns nästa fredag så...

Imorron måste jag gå på biblioteket, måste kopiera betyget jag har i matte och skicka in det till antagnigen. Sen måste jag även ringa csn och ställa lite frågor om hur jag ska göra när jag söker lån+bidrag. Sen måste jag ringa till mäklaren angående lägenheten jag visade för ett tag sen här. Den har ännu inte blivit såld. Jag ringde i morse men då var det nån annan som svarade och han kunde inte hjälpa mig. Jag hoppas hon svara imorron när jag ringer, vet inte hur många gånger jag ringt hittills. Aja jag slutar 1 så jag borde hinna göra det där plus skolan.

Ne nu orkar ja inte skriva nå mer. Kanske skriver nått imorron=)

Sov gott!//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0