Trötter

Hej!

Idag blir det nog bara en kortis, har inte så mycket att säga. Det är nog bara Sofia och Ewout som läser det här ändå så det spelar nog inte så stor roll=) Skriver mest för min egen skull endåså...

Ja idag har jag försökt att plugga. Måste analysera en text så jag började med bl.a. det kontextuella i texten och allt gick bra. Sen kom jag till det avsnittet då jag var tvungen att ta ut bl.a. substantiv, adjektiv, verb, substantiv omgjorda till verb o.s.v. Det var absolut inte roligt. Jag vet vad allt det där är men när texten består av väldigt långa och smått oförståliga ord är det väldigt svårt att ta ut ordklasserna. Hur jobbigt som helst!!! Så jag fastnade och sen blev det inte så mycket mer gjort...

Idag blev det spagetti och köttfärs till middag. Det var inte alls nå gott. Jag är typ allergisk mot tomater eller nått så jag kan inte äta köttfärssåsen jag brukar göra vilket inte är så roligt. Blir så torrt med bara kattfärs. Men men sånt är livet.

image5
Så där såg det inte ut när vi åt=(

Imorron kommer syrran och jag ska färga hennes hår och sedan ska vi äta tacos. Lite orolig att färga håret på henne. Hon konfirmerar sig ju på söndag så om det blir fel så finns det inte så mycket tid att göra någonting åt det. Men det ska nog ordna sig. Det blir kyckling i tacosen imorron, tycker det är godare än köttfärs just nu.

På lördag blir det en tripp in till stan för att köpa nått åt syrran. Hoppas vi hittar nånting bra=) Har ingen aning om när jag ska hinna plugga egentligen. Får sätta mig ner imorron innan syrran kommer. Ne nu ska jag titta lite på tv...

Ha de bra!//Linda

Kommentarer
Postat av: S_u_Z

Nej då, det finns en till som börjat läsa! ;)

2007-05-25 @ 21:58:46
URL: http://suz85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0