Hej då...

God Morgon!

Gud, har ju inte skrivit på hur länge som helst nu. Nog för att jag haft lite saker att berätta men det har liksom inte blivit av... Men men, är tillbaka nu iaf. Men det blir bara ett kort inlägg. Klockan är nu 5 min över 7 på morgonen och jag har inte sovit en blund. Varför? Jo för en timme sen ungefär åkte Ewout till Dubai och han kommer inte hem förns den 29 oktober=( Kul? Nej tror inte det! Hade iaf lite att göra igår, mannen hade ju självklart inte packat, och jag ville ju vara med han så mycket som möjligt. Så därför kom vi inte i säng förns vid 2 tiden, och jag kunde själkvlart inte somna! Så det var bara att kliva upp igen vid halv 5 och sedan köra han till tåget. Borde kanske ha åkt hem efter det men jag känner mig själv och det hade bara slutat med att jag gått o lagt mig igen. Så nu har jag suttit här på skolan i en timme och typ inte gjort nått. Här så trött så de svider i ögonen och föreläsningarna börjar om en timme och håller på till 12. Självklart har vi en, av två, av de viktigaste föreläsningarna på den här delkursen. Så jag måste verkligen gå! Ha så god lust att bara åka hem... Men, får väl hoppas att jag inte somnar iaf=)

Ja igår var även första dagen på mitt nya arbete som cirkelledare i engelska=) De gick väl hyffsat bra men jag var inte tillräckligt förberedd kände jag, men nu vet jag ju det till nästa tisdag. Kommer ha cirklar 8 veckor framlöver nu, en gång i veckan, inte mycket pengar men det är ju nått. Och det var faktiskt roligt, dom 3 timmarna bara flög iväg.

Ska sluta skriva nu, orkar inge mer. Måste ta o sms emma om inte annat om att jag inte ska cykla med dom.  Tur e väl de för jag tror knappast att jag skulle ha orkat cykla hem sedan. Ska veckohandla med henne sedan också. Jag som vill sova, jaja, de e väl de natten är till för.

Ha de bra!/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0