En massa pengar bara försvann

Hej!

Jag lovade ju att jag skulle börja skirva oftare så det är väl bäst att jag skriver idag också=)

Idag har jag försökt plugga lite, och det gick väl ganska bra tills jag fick världens huvudvärk. Hoppades på att den skulle gå över men det gjorde den inte förrän nu för ett tag sedan bara. Men jag har i princip all den fakta jag behöver så det jag ska göra imorgon är att sätta mig ner och försöka sammanställa allt till en text. Jag hoppas jag blir klar imorgon så behöver jag inte tänka på det nå mer. Men samtidigt vill jag göra ett bra arbete, även fast det inte är betygsgrundande, så vi får väl se hur lång tid det tar.

Har även skaffat mig en facebook. Har nu en lunar, mest för att kunna prata med syrran, nightlife, msn, som jag aldrig använder och facebook. Hehe, har jag inget liv eller? Men det är faktiskt lite intressant. De är två tjejer i min klass som också är med så det är roligt att kunna prata med dom där. Men men, får väl se hur länge jag tycker det är roligt. Har lessnat på både lunar och nightlife så...

Idag bestämde vi oss för att köpa ny kyl och frys. De vi har nu är över 20 år gamla så vi sitter bara och väntar på att dom ska gå sönder och om inte annat så drar dom troligen mycket el. När vi flyttande in i lägenheten hade vi riktigt mycket pengar på repfonden så det är därför vi haft råd att både renovera och nu köpa ny kyl och frys. Onoff hade även paketpris så man fick båda för ca8500kr så det är ju inte så farligt. Sedan gick hemkörning på 600kr inklusive borttagning av de gamla varorna så det är ju bra=) Här kommer en bild:

image49

Ser väl bra ut va? Inte så farligt för 9000 sammanlagt

Ewout ska precis ge Aleria p-piller. Hon ser inte allt för glad ut. Haha! Hon spotta ut den=) och igen och den här gången hamna den på golvet. Hon spottade ut den för tredje gången så de kändes som att dags för mig att ryka in=) Ja klara de på första försöket=) Nu går hon omkring och skriker, tror inte hon är så glad på oss för tillfället. Eller jo kanske...=)

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om längre. Ska nog lägga mig och läsa ett litet tag och sedan blir det natti.

Sov gott!!//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0