And the snow kept coming...

image106image107

Hej hej!

Ännu en dag och ännu mera snö. Det börjar bli väldigt deprimerande. Sitter och pratar med Sofia nu och snart ska jag iväg och träna med Emma. Har dessutom pluggat lite idag, men förutom det har det väl inte hänt allt för mycket. Ska förhoppningsvis gå och prata med en lärare imorgon om en tenta jag skrev för ett tag sedan, hoppas bara han är där. Och självklart blir det föreläsning, men dom är så pass intressanta att det inte gör något.

Sedan på fredag blir det då ner till S-vall. Hoppas på att jag ska få pengar till min crosstrainer då. Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag ville ha en sån så mamma och resten av familjen ska ge mig en i tidig födelsedagspresent. Fyller inte år förns i juli så det blir en väldigt tidig. Men det gör inget. Ska då denna, som finns på claesohlson:
image108

Om typ två veckor får jag reda på om jag ska plugga i sommar eller inte. Ewout har även sökt nu, psykologi och engelska om man han inte kommer in på psykologin. Men det är ju inte förrän till hösten han ska plugga.

Imorgon börjar lyxfällan! Av någon anledning tycker jag det programmet är jättebra, vet faktiskt inte varför=) Längtar=) Jag har inget liv ja eller, haha.

Måste göra mig iordning för gymmet nu.

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Sanna

uh för snö

2008-04-09 @ 18:18:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0