Före och efter

Hej!!!





För  cirka 2 månader sedan fick jag ett litet infall, och sedan idag ännu ett=) Bläddra neråt så förstår ni









Såhär såg jag alltså ut för 2 månader sedan
image161

Men jag fick för mig att färga håret, och då krävdes först en avfärgning
image162

                                                       Avfärgning ledde till detta
image164

Vad som skulle hända var att håret skulle bli brunt, men efter 2 avfärgningar och 2 färgningar såg håret fortfarande ut såhär
image165







Ytterligare 2 färgningar, kanske 3=) så har jag nästan fått till det. Är dock lite för mörkt nu, men det gör inget. Var även och klippte mig idag. Så nu ser jag ut såhär:
image163


Hehe, sånt kan man ju också roa sig med. Är som sagt lite mörkt dock men det löser sig nog. Måste bara låta håret vara ifred ett tag nu innan det helt dör och faller av=D

Idag var jag och Emma och lämnade in hemtentan och sedan tog vi en promenad ner på stan. Jag fick då infallet att jag ville klippa mig=) Har inte gjort det på några månader nu. Så vi började leta efter en frisör, vilket dock inte gick direkt bra. 1½ timme och 15 frisörer senare lyckades vi tillslut hitta en frisör som hade tid att klippa oss. Han var faktiskt hyffsat bra, alltså att klippa. Problemet kom senare=) Han verkade nämligen ha en förkärlek för lockigt hår så både jag och Emma gick därifrån och såg ut som pudelrockare från 80-talet. Skrämmande värre. Visst, jag har börjat acceptera mina lockar, men det där var ju bara för mycket!!! Haha

Men nu har man då som sagt lugg igen då=) Ser det bra ut?

Förutom det har jag lagat mat, kyckling med tikka masala och ris, diskat, tränat och duschat. Och nu är jag helt slut så ska nog avlida på kudden snart=) Är ledig en vecka nu! Jippi!!!

Sov Gott//Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Pudelrockare?? Herregud du skulle ha sett mig när håret lufttorkat en stund efter duschen! Jag såh fan ut som en kille med världens värsta hockeyfrilla. Jag ville dö! Sedan skrattade jag så jag grät! Skitsnygg du är på kortet! Ciao

2008-04-28 @ 23:19:15
URL: http://getthis.blogg.se
Postat av: Halina

Gud så fin du vart när du klippte dig,tänk om man vågade klippa lugg??..Men du har ju de ansiktet:P hehe..
har skrivit mer i min blogg nu å lite mer bilder på mina töser :P hehe..kram

2008-04-29 @ 10:36:19
Postat av: Halina

Hej gumman!
När ska du till timrå? ja kommer vara nere kanske tre veckor? el är de när studenten är?:P kram

2008-04-29 @ 12:37:29
Postat av: Britt-Marie

Är det verkligen min dotter?????????

Du ser ju ut som du tänkte anmäla dig till Top model!

Det ser jättebra ut!

Kram

2008-04-29 @ 16:27:57
Postat av: Halina

Hej gumman!..
Jo ja tror de är de? men ja e itne säker om ja e nere då,jag får se=) men de skulle va jävligt roligt att träffa dig:P hehe..Kram

2008-04-29 @ 19:11:09
Postat av: josephine

Hej! Ja jag kan tänka mig att kurs litteratur inte är lika roligt att få som kläder ;-) Shit vad olik dig du var på sista bilden :-) Du passar jätte bra i lugg.

Kram kram

2008-04-30 @ 08:52:57
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: lotta

Hej Linda.
Du passar jättebra i din nya frisyr.
Försök att behålla håret tills du kommer ner nästa gång så vi får se det live.

Hare bra Kram Lotta

2008-05-05 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0