God Jul

image103image104

Hmmm, men vänta nu, det är ju April....

Ja det här vaknade jag till imorse (bilderna är dock tagna vid 7 tiden). Det har snöat i princip hela dagen, minst 3 dm snö tror jag vi fått hitills, och än är det inte slut. Så det blev tyvärr ingen cykling idag, blev så jäkla irriterad när jag såg snön. Visst att jag kan tycka om snö, men när det snöar så här mycket i april då är det bara irriterande.

Har varit på föreläsning idag, givande som vanligt. Men shit vilken press man har på sig nu. Är första kursen där vi får något konkret som faktiskt går att använda när vi kommer ut i arbetslivet och det är ett tufft arbete. Och det är inte lite vi ska ha i ryggraden.

Var även och hämtade ut boken (äntligen) så nu kan man äntligen plugga. Har renskrivit dagens föreläsning och sedan börjat läsa kap 4 1§ i SoL, och det är inte lätt kan jag säga. Lagtext är inte direkt något man läser för skojs skull. Är riktigt trött nu, men ska tvinga mig själv att vara vaken en stund till. Det här är boken jag måste läsa:
image105
Mysig rackare va? =D De är så man vill skratta, eller var det gråta?? Alldeles för trött för att komma ihåg.

Har inte hänt så mycket mer än så idag. Lagade middag och har kollat en skvätt på tv, har även slagit in Sofias presenter så nu är det fixat. Måste tänka på vad jag ska ha med mig på fredag också, annars kommer jag bara glömma bort hälften. Hoppas jag har några åksjuketabletter kvar också...

Imorgon blir det föreläsning igen och sedan hem och plugga, kul kul. Men vill verkligen lyckas bra på den här kursen. Får väl se hur det slutar=)

Måste tillbaka till boken nu, den ligger och stirrar på mig.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0