Hemtenta imorgon

Hej Hej!

Nu har jag varit dålig på att skriva igen, ber om ursäkt för det. Har varit full rulle hela veckan känns det som. I måndags klev jag upp tidigt och ringde en massa samtal, eller iaf 2=) Först till manpower och bokade en tid för intervju och sedan till csn för att kolla hur mycket pengar jag får tjäna. Är viktigt att veta det iaf det blir så att jag jobbar. Vill absolut inte bli återbetalningsskyldig. Efter det blev det en halvtimme på crosstrainern och en dusch innan jag satte mig på cykeln och styrde in till campus. Hade en två timmars föreläsning som som vanligt gav väldigt mycket. Är glad att vi haft en bra föreläsare under den här kursen annars hade man nog inte förstått mycket av alla dessa lagar och paragrafer. På kvällen blev det ytterligare en halvtimme på cykeln och säkert något mer också, men det kommer jag inte ihåg nu=)

I tisdag hade jag först föreläsning mellan 10-12 sedan var det då dags för intervju på manpower. Dom ställde en hel massa frågor om allt i princip. Tycker det är jättejobbigt att svara på sådana frågor, inte vet väl jag vad jag är duktig på=) Känns som värsta egotrippen eller nått. Men tror det gick bra iaf. Dom ringde dessutom till två av mina referenser och ställde skitmycket frågor om mig. Tror dom prata minst en kvart med varje person, så lite intresserade av mig måste dom ju vara annars skulle dom väl inte ringa till referenserna. På kvällen blev det en timme crosstrainer och lite renskrivning av föreläsningar, men sen hände nog inte så mycket mer.

Igår åkte jag och Emma på friskis och träna styrketräning i en timme. Sedan följde hon med hem till mig. Vi käkade lunch sen pluggade vi, vilket gick jäkligt bra. Förra terminens hemtenta som dom hade 5 dagar på sig att skriva (som vi) gjorde vi på en timme. Så det bådar ju gott. Sedan käka vi middag och kolla lite på tv innan jag körde hem henne igen. Blev dock ingen crosstrainer igår, fanns ingen tid över för det.

Idag har jag återigen varit på föreläsning så jag kom hem bara för ett litet tag sedan. Planeringen för dagen ser väl ut som så: crosstrainer i en timme, skriva rent lite föreläsningar, skriva en inköpslista över det vi måste handla imorgon (månadshandla) käka middag och sist men troligen roligast kolla på kyxfällan=) Imorgon får vi hemtenta så det ska bli intressant att se hur svår det är. Jag hoppas på att bli klar under helgen för då får jag en hel vecka ledigt innan nästa kurs=)

Var inne på facebook häromdagen och då har en tjej jag gick i dagis med lagt ut ett kort från den tiden:
image160
Haha! Roligt att se=)
Någon som kan se vart jag är? Förutom mamma och Halina då?=)
Det är jag som sitter längst ner till vänster, på hörnet där med Kajsa på tröjan. Är jag inte söt=D

Nu måste jag få lite gjort,
Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad söt du var då...

2008-04-24 @ 15:22:00
URL: http://princessia.blogg.se
Postat av: Britt-Marie

Hejsan
Hur många kommer du ihåg från kortet, förutom Halina, Ida och Erik?

Hör av dig när du har tid
Kram

2008-04-24 @ 18:24:26
Postat av: Marie

Jo man får nog ha stenkoll så man inte blir återbetalningsskyldig en vän till mig blev det =/
Ha en toppenkväll!

2008-04-24 @ 19:48:07
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Halina...

Hej gumman!!
Haha läckert kort!!...De där måste ja lägga ut på min blogg*skratt*
Hehe kommer du ihåg några då?..Själv vet ja exakt vad alla heter:P men du minns ju mitt minne e ju ganska bra från dagis tiden:P haha..
Kram

2008-04-27 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0