Idag är det en ny dag

Hej!

Allt bra med er? Sitter här och försäker plugga men jag är lite trött så det går inte så bra. Men det gör inte så mycket. Fick hemtentan igår och blev i princip klar med den på ett par timmar. Behöver inte lämna in den förns på onsdag så jag ska kolla upp lite mer saker så jag är riktigt säker på att jag har svarat rätt. Tentan är inte alls svår med det är några saker som jag är lite osäker på, Och då är det ju bäst att kolla upp=)

Igår månadshandlade vi igen så nu är frysen och skafferierna packade igen. Har mat för över en månad igen men det gör inget. Kanske inte behöver handla för så mycket nästa månad då. Tog dessutom inte så lång tid så det var skönt.

Idag har jag latat mig ganska mycket men det gör inget. Är ledig i lite över en vecka nu måste bara göra klart det sista på tentan. Ska fortsätta med det ikväll sedan blir det nog lite tvtittande.

Nu ska jag fortsätta med annat,
ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej
När jag läste din blogg idag så såg jag att man kunde kolla när ens dödsdag var. Jag gjorde det inte för då skulle jag nog antagligen inte gå ut genom dörren den dan.

Ha det bra
kram

2008-04-26 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0