Inte idag heller...

Hej!

Haft en bra dag? Själv har jag haft lite för mig men tyvärr inte det jag ville göra. Boken kom inte idag heller så jag har fortfarande inte kunnat plugga. Lite jobbigt, så jag hoppas verkligen boken kommer imorgon. Borde sätta igång nu, blir ju troligen lättare att skriva hemtentan om jag gjort så mycket som möjligt fram till dess.

Var iaf och tränade med Emma idag. Gick bra trots att man var lite seg i början. Vi ska åka imorgon också eftersom jag/vi ska plugga med Linnea på fredag och inte kan åka då. Sen har jag även diskat, hjälpt till att laga mat och plockat undan lite här. Skönt att få det lite städat trots att det egentligen inte var så jätte stökigt.

Ska ta och åka in till stan nån dag också så jag kan köpa något åt Sofia. Frågan är bara vad jag ska köpa. Är så svårt tycker jag. Men men, förhoppningsvis kommer jag väl på nå bra.

Trodde jag hade tappat bort Aleria idag. Hade inte sett hon på länge och var nära att gå ut och leta efter henne. Man vet ju aldrig, hon kanske lyckades springa ut vid något tillfälle. Bestämde mig iaf för att kolla byrålådorna först och tror ni inte på fan att hon ligger i troslådan!! Trevligt värre! Jäkla korkade katt. Det konstiga är att lådan inte varit öppnad sedan 4 tiden nån gång och det var lite före 9. Hon har alltså legat där i flera timmar och sovit. Jäkla pucko!

Aja, har verkligen inget att skriva, visst är jag trevlig? Har dessutom lust att sova.

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad gott med tacos det var ett bra förslag tille n fredag & allt :-) Allt är bara bra här =)

2008-04-04 @ 09:23:12
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0