IQ-test

Hej Hej!

Har sett att det är många bloggskrivare som gör IQ test nu så jag var ju bara tvungen jag också=) Tycker det är jätteintressant och helst skulle jag vilja göra ett riktigt IQ test.

Gjorde ett på Illustreerad vetenskaps hemsida först och då fick jag 124, vilket är bättre än 94% av befolkningen om jag kommer ihåg rätt. Och det var ju trevligt att veta, vet inte om jag tror på det dock. Men ok=)


Sedan hittade jag även ett test på mensa, lite mindre frågor men istället bara den biten som jag tycker är svårast. Där man ska logiskt tänka ut vilken bild som kommer sedan.. Men då gick det konstigt nog bättre. Reslutatet blev 126 då, men det visade inte IQ utan bara vad min IQ skulle kunna vara, vilket kan vara både mer eller mindre.

Har fortfarande inte fått min bok=( Den ligger i Ånge nu så jag får väl den på måndag. Har ändå pluggat lite med Linnea, men det gick inte allt för bra. Svårt att hitta info i den där enorma boken.

Sedan har jag även shoppat lite. Köpte en tröja på rea för 39kr!image101

Inget speciellt med den, men jag tycker ändå om den=)

Sedan har jag även lyckats hitta presenter åt Sofia. Hoppas bara hon blir nöjd nu då!

Vet ni vad jag så gärna vill ha? En crosstrainer!
image102

Hatar att konditionsträna på gymmet för det är såååååååååååå tråkigt. Styrketräning är ingen fara, det är faktiskt riktigt roligt. Men konditionsträningen... Så hade jag en crosstrainer kunde jag stå hemma framför tvn varje dag och sedan bara köra styrka på gym! Helt perfekt! Ingen som vill bjuda på en???=D

Nu ska jag faktiskt sova. Hoppas alla haft en trevlig fredag. Min har inte varit så dålig, med tacos o grejer.

Sov Gott//Linda

  


Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns också på min blogg.

http://www.edu.nacka.se/therese.berg/

2008-04-06 @ 01:06:45
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0