Lite roligt om mig

1. VAD HETER DU? 

Linda Alexandra Viola Isaksson Vestberg


2. OM DU FÅTT CHANSEN ATT DÖPA OM DIG VAD SKULLE DU VELAT HETA DÅ?

Hmmm... något ovanligt=)


3. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DEJ?
Svarta


4. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Inget, Emmas röst=)


5.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?

Jadu... var med Emma ett tag och sedan såg jag TopModel


6. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?

Makaroner och köttbullar


7. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Ett par plusgrader, och mörkt är ju kväll=) Men förut idag var det sol o varmt


8. DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Pratar med Emma nu, före det var det Sofia


9. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?

Ansiktet


10. DET FÖRSTA DU TROR DET MOTSATTA KÖNET LÄGGER MÄRKE TILL HOS DIG?

Hehe, ja skulle man ju vilja veta


11. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG!

Ja, tycker ja om Helena.... Jo det gör jag ju självklart=)


12. HUR MÅR DU IDAG?

Mår bra, lite trött men annars mår jag jättebra


13. HUR MÅDDE DU IGÅR?

Igår var jag väldigt trött


14. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Vatten och cola


15. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?

Öl skulle jag väl tro


16. VILKEN ALKOHOLDRYCK HA DU DRUCKIT SÅ MKT AV NGN GÅNG ATT DU BARA INTE
KAN FÖRMÅ DIG ATT DRICKA DEN MERA!?

Hmm, vodka vanilj


 17. FAVORITSPORT? 

Hockey VM!!! 


18. HÅRFÄRG? 

Just nu är jag brunhårig, men det gick lite fel så det är lite ljusa ganska fula slingor i=/ Men färgar nog om imorgon


19. ÖGONFÄRG?

Bruna


20. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Ingen aning, längesen jag såg nån av dem


21. SYSKON Å DERAS ÅLDER? 

Emilia, 15 år

22. HUR SER LIVET UT OM 10 ÅR?

Då är jag nog socialsekreterare, är gift, bor i hus och har två barn


23. FAVORITMÅNAD?

Hmm, december och juli tror jag


24.SENASTE FILMEN DU SÅG?

Det kommer jag inte ihåg, nått bra får man väl hoppas=)


25. FAVORITDAG I VECKAN?
 

Fredag, taco dag=)


26.FAVORITHOBBY?

Är läsa en hobby? Tror inte jag har någon hobby...


27.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?

Hmm, beror nog på. Bjöd ju hit Ewout från Holland


28. FAVORITLÅTAR?

 Tror inte jag har någon riktig favoritlåt


29. SOMMAR ELLER VINTER?¨

Lite både och, men nog mest sommar


30. KRAMAR ELLER Kyssar?

Är mer en kram människa


 31. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?

Tänkte inte skicka till någon, men ni kan svara ändå=) Ni kan ju lägga ut på eran egen blogg


32. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

Sofia kanske


33. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARA? 

Good question


34. HUR BOR DU?

I en tvåa på 63kvm


35: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?

Det mesta, men tycker inte värst mycket om deckare


36. HUR SER DIN MUSMATTA UT? 

Har ingen


37. FAVORITSPEL?

TP=)


38. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?

Var tvungen att testa=) Nej det kan jag inte


39. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Tror inte det, men jag har för mig att någon sagt att jag gjort det...


40. NÅGONGÅNG TÄNKT: HUR SKA JAG HA RÅD ATT ÖVERLEVA TILL NÄSTA
LÖN/LÅN/BIDRAG KOMMER?

Varje månad


41. NÅGON GÅNG ÄTIT SÅ MKT GODIS ÄTT DU VAKNAT UPP EFTER EN SOCKERKOMA FÖR
ATT FINNA 450 GODISPAPPER OMKRING DIG MEN INTE MINNAS VAD SOM HÄNT?

Uhm, nej är det möjligt?


42. NÅGON GÅNG VAKNAT UPP UR ALKOHOLKOMA MED EN INTE SÅ GLAD KROPP ELLER
KNOPP OCH INTE KOMMIT IHÅG VAD SOM HÄNT? =)

Har faktiskt aldrig haft minnesluckor, har dock haft nå jävulst kraftiga baksmällor


43. ÄR DU ROMANTISK?

Skulle nog säga att jag är det, ibland iaf, när humöret faller in=)


 44. VILKEN KÄNDIS VILL DU DEJTA? (DÖD, UPPDIKTAD ELLER LEVANDE)

Brad Pitt=) Eller Johnny Depp kanske


45. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

Ja det tycker jag, allt är inte perfekt men mycket bättre än innan


 46. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen


47. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?

Åka och månadshandla, börja skriva hemtentan, stå på crosstrainern en timme, äta tacos, se på lost och säkert nå mer också=)


48. SKULLE DU VILJA BYTA KÖN FÖR EN DAG BARA FÖR O KOLLA HUR DET KÄNNS ATT

VARA MAN/KVINNA?

Oja, fan vad coolt! Skulle ju vara jätteroligt att se hur det känns att vara kille=) Stå upp och kissa liksom=D Haha=P


Kommentarer
Postat av: Halina:P

Tur du tycker om mig gumman=) hehe...Hur har ni det i Ö-sund då?..Här har vi de bra förutom att Evelina har väldigt dålig mage,men de är tänderna=/..åsså har hon feber stackarn..Kram

2008-04-27 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0