Lite solväder

Hej!

Igår hände det mycket. Efter inlägget ringde telefonen och då är det manpower som ringer och undrar om jag är intresserad av ett jobb som växeltelefonist. Inte varje dag man får samtal om arbetserbjudande. Problemet är att jag pluggar ju 7 veckor till och då kan jag inte jobba närsomhelst. Så jag ska ringa igen på mån och se vilka tider det handlar om. Men kanske har man fått sig ett jobb nu=)

Sedan kom då som sagt crosstrainern. Den var inte så stor som dom sa men inte direkt liten heller:

Började montera ihop den med hjälp av Ewout och det tog sin lilla tid, men det gick ändå=)

Använde den nästan på en gång. Stod i 35 min och det gick jättebra och snabbt! Vilket var precis vad jag ville. Slog på tvn och stod framför den och då flög bara tiden förbi. Lite senare stod jag ytterligare 40min och det gick lika snabbt det=) Så nu är jag jättenöjd!

Resten av dagen ägnades till diskande, en tripp till affären, matlagning, tacos och lite tvtittande. Kom i säng redan före 12 så det var skönt=)

Idag klev jag upp vid 9 och kollade lite på tv och satt vid datorn och tog det lugnt. Käkade lite frukost innan jag stod en timme på crosstrainer. Gick jättebra men jag blir jäkligt svettig=D Hehe, intresseklubben antecknar. Sedan dess har jag inte gjort allt för mycket. Ett par samtal med Emma och Linnea och sedan har jag packat gymväskan. Ska till gymmet nu och sedan käka middag med Emma, Linnea och Madde=) på matkällaren. Har egentligen inte råd, men vill ändå unna mig det eftersom jag gjorde så bra ifrån mig på psykologitentan.

Uppdatering 23,00

Kväll då. Har varit en smått hektisk dag, men ändå härlig=) Åkte ju som sagt till gymmet med Emma men när vi kom dit började vi fundera över varför vi skulle gå inomhus och träna när vädret var helt underbart. Solen sken och det var så härligt varmt ute. Så vi bestämde oss för att ta en promenad på Frösön istället. Vi var väl ute i typ 50min och var fundersam ett tag på om vi hade tappat bort oss. Men istället kom vi ut precis där vi skulle, alltså vid parkeringen under friskis. Vi fick även se lite blommor, nu är det vår! Tog en massa bilder=)


Uj vad mycket bilder det blev, men visst ser det mysigt ut? Efter promenade så begav vi oss in på gymmet och tränade en halvtimme, det var det enda vi hann med eftersom vi skulle träffa Linnea och Madde vid halv 5. Då blev det pizza men det var inte så gott som jag hade hoppats på=( Men ätbart ändå=) Vi satte oss utanför efter maten och bara njöt av solen ett tag, är så glad att våren är här. Tror t.o.m. att jag fått lite färg i ansiktet=)


Efter maten åkte jag hem till Emma ett slag och väntade på att syrran skulle ringa. Hon är nämligen i Ö-sund på klassresa. Så vid 7 åkte jag och träffade henne ett slag, vi stod och snackade om dittan och dattan. Sedan åkte jag äntligen hem efter en lång dag och snackade en stund med Sofia, hon har fått en I-phone så hon är så glad nu=D Fick även in ytterligare 35 min på crosstrainern och sedan har jag duschar. Nu är jag helt slutkörd och tror jag ska gå och lägga mig. Men jag skriver väl kanske nått mer imorgon.

Ha det bra//Linda


Kommentarer
Postat av: Halina

Nu har ja lagt in lite bilder=) men är som sagt inte klart,långt i från:P..ska lägga in nån dag på resten av huset oxå!..

2008-04-19 @ 15:40:42
URL: http://lillbumbin.blogg.se
Postat av: LINA VERONICA

en sån vill jag ha!

2008-04-19 @ 21:18:10
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0