O'learys, kinamat, crosstrainer och Aleria

Hej!

Kändes som att det var dags att skriva igen, har inte gjort det på ett tag. Saknat mig?=)

Var i S-vall i fredags och hälsade på Sofia, hon fyllde ju år i torsdags så vi hade bestämt oss för en trevlig ute kväll. Vi började dagen med ett besök på systemet och middag på texas innan vi åkte till hennes syster som var bortrest. Hon fick först sina presenter:


Är inte väskan bara för snygg?=D Hon fick även brownies som jag bakat åt henne. Hoppas hon blev nöjd, hon sa iaf det men man vet aldrig=) Sedan blev det lite slappa innan vi började våran förfest som bestod av shots gjorda av Sofia. Är inte mycket för shots så tyckte inte allt för mycket om dom. Sedan spelade vi även TP, jag vann!! Nu vill jag verkligen ha ett TP, synd bara att det är så jäkla dyrt...

Sedan var det dags för O'learys där Timbuktu var DJ, var lite roligt, tog dock inga bilder=/ Träffade även Linda och Monica från f.d. jobbet så det var roligt=) Vi dansade drack öl och hade det allmänt trevligt. Synd bara att det inte blev så många kort tagna. Vi kom hem vid 3 tiden och kom i säng lite senare så man var lite små trött dagen efter


I lördags var jag till Timrå har varit där 3 gånger sen i augusti, lite konstigt med tanke på att jag bott där i princip hela mitt liv. Men kan inte säga att jag saknar den lilla hålan.


Var på kina och åt med familjen och tyvärr har standarden gått ner rejält. Brukade älska deras buffe men nu smakar det inte alls bra, som om all smak hade försvunnit=/ Men det var ju trevligt iaf. Fick även träffa kusinernas pojk och flickvän. Mamma verkade ju iaf tycka om maten

Fick pengar för en crosstrainer men den var visst inte allt för lätt att få tag på. Ringde igår till clasohlson här i Ö-sund och fick höra att de inte hade någon och att den inte fanns på lager heller så då kunde dom inte beställa. Men idag när jag kom hem fanns den på hemsidan så jag ringde dit igen, men då verkar det inte vara samma lager för i Ö-sund skulle dom inte få in någon förns juni nångång. Så jag ringde istället till postorder telefonen och frågade om den fanns på lager, ja det fanns 4. Ok så jag beställde en över Internet på en gång. När orderstatusen kommer så står det att skiten inte finns på lager. Herregud vilka problem det ska vara! Var ju tvungen att ringa dit igen då, men som tur va så fick jag svaret att jag hade fått en av de fyra och om det stämmer kommer den skickas imorron!=) Jippi!!!


Förutom det så har Ewout till råga på allt gått och blivit sjuk. Igår hade han 39 graders feber och idag har han ont i magen. Typiskt värre. Får väl se om jag också åker på nå skit... Aleria däremot mår bra. Tog en massa bilder på henne när hon lekte med min kamera, hon är så söt! Älskar min lilla skitkatt=) Tog även en bild på mitt troll, snyggingen=D


Nu ska jag sova tror jag, alldeles för trött. Föreläsning imorron också, men bara 2 timmar=)

Sov Gott//Linda


Kommentarer
Postat av: Halina

Hej gumman!
Ser att du varit i Timrå ??=) din buse att du inte saknar den lilla hålan=/? de gör ja varje dag nästan..:P..hehe vad stora Daniel och Carolin ha blivit!..Nu blir man nästan chockad!..Å pojkvänner å flickvänner..Hallå!! de ska ju vara småbarn som ska va de irriterande momenten när vi skulle leka..haha..
Föresten snyggt kort på B-M när hon äter:P *Skratt*
Kram

2008-04-16 @ 12:50:04
URL: http://lillbumbin.blogg.se
Postat av: Britt-Marie

Hej
och vem är lillbumbin? Är det hon som skrattade så hon fick andnöd eller?

Ha en bra dag
kram

2008-04-16 @ 21:45:31
Postat av: Halina

Hej B-M
Jo det är Helena :P haha..Klart man skrattar så man får andnöd när man umgicks med er =)..
*ler*
Ha de bra!!
//Hella

2008-04-18 @ 10:46:34
Postat av: Britt-Marie

Hej Halina
Du skrattar säkert lika mycket nu även om vi inte umgås.

Ha en bra dag

2008-04-19 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0