Prommis

Hej!

Idag har jag och Aleria varit på en promenad, rättning: idag har jag varit på en promenad medan Aleria åkte snålskjuts på min arm=) Vädret var så himla fint och jag ville se hur cykelvägen såg ut. Så då fick det bli en promenad. Vägarna ser bra ut. Så imorgon börjar jag cykla till skolan igen! Härligt, har verkligen saknat att cykla=)

Sitter och kollar på en dokumentär på femman, jag förstår inte riktigt. Men men, ska inte kommentera andra männsikors val.

Imorgon blir det föreläsning mellan 10-13 och sen kan jag förhoppningsvis plugga. Min bok borde komma imorgon annars blir jag riktigt irriterad.

Såg Ringu 2 och 0 igår. Förberedde oss för en riktigt skräckväll. Men tji fick vi, för dom var inte skrämmande för 5 öre. En riktigt besvikelse alltså. Har för mig att jag tyckte den första ring filmen var skrämmande men de här var absolut inte det. Oh well, sånt som händer.

Har beställt tågbiljetter nu så på fredag kl 11 åker jag till S-vall för krogen och sedan lunch med familjen. Ska få träffa kusinernas pojk- och flickvän också, har inte gjort det än. Kanske syrran ska komma också, men jag vet inte än. Ska väl höra av mig till henne senare i veckan.

Ska fortsätta kolla på den här dokumentären nu. Har inget roligt att skriva endåså.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0