Tillbaka

Hej!

Har inte gått så bra att skriva de senaste dagarna eftersom sidan varit nere, men nu är jag tillbaka. Har hänt sen sist då?

Festade ju i lördags och hade riktigt roligt faktiskt. Vi var hos Madde och förfestade. Vi var väl lite över 10 tjejer och en Dennis till att börja med. Satt mest och snackade och Emma fixade mitt hår, blev jäkligt bra=) Plus att jag fick låna ett linne av henne så man var lite fin då. Vid nio stack dock några stycken så vi tjejer som va kvar lekte lite "Jag har aldrig", och inte en sumsren sådan som ni kanske redan gissat. Blev väldigt många skratt och lite stripp eftersom Cicci spillde ner byxorna och några andra följde efter. Roligt hade vi iaf.

Sedan blev det O'learys där vi träffade lite mer folk från klassen. Dansade och hade roligt, men jag blev självklart jättetrött redan vid 1. Typiskt mig=) Så jag stack hem då. Men trots det var det en riktigt lyckad kväll.

I söndags blev det lugna gatan, var inte bakfull men jävligt slö så jag gjorde i princip inget på hela dan. Men det gjorde inte så mycket. Det skulle ju vara min lediga helg, synd bara att den tog slut så snabbt=/

Igår började kursen Rättsvetenskap: Samhällets och individers rättigheter och skyldigheter. Var skeptiskt innan, trodde den skulle vara tråkig och bara allmänt jobbig men nu, efter två förläsningar, så verkar den faktiskt riktigt intressant. Vi får lära oss mycket som vi faktiskt kommer att ha användning för. Plus att föreläsaren är bra på att göra ett krångligt ämne något mer lätt förståeligt. Är dessutom bara en hemtenta som examination och det kan man absolut inte klaga på.

Var även och käkade lunch på kina igår med Linnea, Cicci och Camilla. Lite dyrt men mysigt=) Hyffsad god mat förutom att min biff med bambuskott innehöll två bitar som såg ut som biff men faktiskt var fläsk. Inte vidare trevligt. Man kan ju inte direkt spotta ut det heller. Var även duktig och renskrev föreläsningen igår och hängde in den nya tvätten.

Idag har jag alltså varit på föreläsning igen, så man är riktigt slutkörd i huvudet nu. Men intressant var det. Sedan har jag diskat och renskrivit föreläsning. Synd bara att inte boken har kommit än så jag kan inte plugga nått. Men det lär väl komma imorgon så jag får sätta igång riktigt då, vi har dessutom inga fler föreläsningar den här veckan så jag har lite tid på mig att komma ikapp det lilla jag inte kunnat göra.

Om tre timmar cirka ska jag bort till Camilla och sitta där ett tag o snacka skit. Får väl se hur länge jag blir borta. Blir nog sängen tidigt ikväll känns som det. Nej nu ska jag ta och fixa middag snart, lax=) Får väl se när jag skriver igen.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0