Våren är kanske påväg=)

Hej!!!

Jag tror att kanske våren är påväg, idag var iaf solen framme=) Så skönt, var dock inte allt för varmt men det gör inget, så länge solen är framme och snön börjar smälta bort är jag nöjd. Hoppas bara det fortsätter så jag kan börja cykla igen, peppar peppar.

Har funderat på att skaffa ett par solglasögon ett tag nu. Har inte använd det sen jag var liten men nu när jag kör bil har jag märkt att jag verkligen behöver ett par. Lånar Ewouts nu men dom är inte värst bekväma och helst vill jag ha egna. Så idag när jag var på coop såg jag att dom sålde solglasögon och dessutom för 50% rabatt. Priset lär ju gå upp snart eftersom säsongen är påväg så det jag passade på och köpte ett par. Dessa, de kostade bara 50kr, inte så farligt va:
image134image135

Vad tycks? Inte för hemska va?

Har ni haft för er idag då? Själv har jag inte gjort allt för mycket. Förutom lagat middag och lunch, varit på föreläsning och affären och kanske nått mer också.

Är det bara jag som blir irriterade över personer som inte kan plocka upp efter sina hundar? Höll nästan på att kliva i världens skithög utanför coop idag, och så ska det fan inte vara! Skaffar man hund får man fan plocka upp efter dom också! Det är som att jag skulle ställa mig på balkongen och slänga ut Alerias kattsand med tillbehör bara för att jag inte orkar lägga det i en påse och ta den till soprummet. Nej, börja plocka upp skiten efter era hundra gott folk!

Har inget mer att skriva men jag kanske återkommer imorgon!

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: fataba

Hej!
Jag heter Fataba.
Jag går i din mammas klass
och jag tycker att dina glasögon är fina.Och din mamma hon äter för mycket

2008-04-17 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0