Arlanda

Hej!!

Sitter på Arlanda nu och har allmänt tråkigt... Finns inget att göra och det går inte att sova eftersom det finns så lite bänkar och alla är upptagna. Vi har varit här sen 10 nu, 5 timmar alltså, och flyget går 7. Så det är ett tag kvar. Men vid 5 kan man börja checka in så då får vi iaf nått att göra för en stund.

Jag tror dock jag ska försöka sova ett tag men Ewout däremot kan inte. Ska bli intressant att se vad det är för väder när vi kommer ner=)

Jag vill seriöst ha tillbaka resultatet på mina uppsatser. Tycker inte om att vänta! Helst inte när jag är så osäker på om jag skrivit tillräckligt bra eller inte. Jag hoppas iaf att jag gjort det för jag har ingen större lust att skriva om dem. Praktiken börjar ju dessutom om mindre än två veckor så jag kommer seriöst inte ha tid att göra något...

Måste säga att tågresan ner inte var allt för farlig. Första halvan var väl inte värst rolig eftersom sätet bredvid mig självklart var upptaget, suck! Vill ju kunna sträcka ut benen... Aja, det löste sig iaf eftersom det nästan var tomt i bistro vagnen, så jag satte mig där istället. Och under en halvtimme hade jag dessutom sällskap, en tjej som jag aldrig träffat förut började prata med mig så vi satt och spelade kort ett tag. Väldigt trevligt=)

Det känns som att jag har glömt något hemma, men jag vet inte vad. Har iaf med mig det viktigaste, resten går ju faktiskt att köpa=) Nu blir det inge mer skrivande från min sida. Återkommer om om en vecka ungefär!

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman.



Ha det jättebra på semestern, ring när du kommer hem. Så kanske jag har batteri den här gången.

Kramar

2008-08-22 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0