Helgen som varit

Hej!

Det är redan måndag kväll, shit vad tiden går snabbt! I lördags kom ju Sofia så jag började dagen med att städa undan lite och sedan tog jag en promenad till Jysk, köpte ett nytt täcke=) Var dock inte så roligt eftersom jag hade sjukt ont i magen=/ Hade ont i magen hela fredag och lördag, väldigt jobbigt och jag har ingen aning om varför=/

Hämtade iaf Sofia på tåget vid halv 3 och sedan åkte vi hem till mig och spelade lite Wii, åt middag och kollade på film=) Väldigt trevligt, kom i säng hyffsat tidigt också och sov typ 10 timmar, skönt=) Igår tog vi det lugnt första halvan av dagen innan vi åkte och hämtade Emma på tåget och sedan Linnea. Vi käkade middag tillsammans, Fläskfilé, skulle egentligen ha grillat men vädret sa ifrån=/ Men det blev gott ändå. 
 
Efter att vi hade ätit klart kom Veronica och Peter förbi så då blev det efterrätt, kladdkaka med grädde och jordgubbar, och sedan spelade vi TP. Jag och Ewout, Veronica och Peter, Och Emma, Linnea och Sofia mot varandra. V och P vann efter att ha legat under hur länge som helst.. Hehe, men trevligt hade vi=) Dom åkte väl vid halv 12 och då satt jag och Sofia uppe till 3 och spelade guitar hero. Jag klarade näst högsta svårighetsgraden och fick typ 90% och jag har knappt spelat nått så det var bra=)



Idag åkte vi in till stan med Emma och Linnea. Var runt och kollade på kläder (deprimerande eftersom jag inte har några pengar) och käkade lunch på Sammurai. Vid halv 4 släppte jag av Sofia på tåget och sedan dess har det inte hänt mycket. Sov ett tag eftersom jag hade ont i huvudet och såg en film, men mycket mer än så har det inte blivit. Nu är det snart dags för sängen.

Sov Gott//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0