Liten uppdatering

Dagens humör: Smått stressigt
Dagens frisyr: Plattat utsläppt

Dagens klädsel: Mysbyxor och linne
Dagens planer: Försöka få tag på handledaren, eventuellt prata med kattvakten m.m.

Dagens materiella vill ha: Nya thights

Dagens längtan: Sängen

Dagens fundering: Varför kallsvettas jag om jag inte har någon feber?
Dagens beroende: Hostmedicinen

Dagens tråkigaste: Att jag fortfarande inte är friskt
Dagens roligaste: Att jag snart är klar med mina listor
Dagens låt: Takida "Curly Sue"
Dagens tid: 11:30
Dagens syssla: Ringa samtal

Dagens borde göra: Handla lite inför resan

Dagens har gjort: Försökt ringt handledaren, ringt ving, skrivit en lista över allt som ska packas, betalat räkningar
Senaste samtal: Emma

Senaste mottagna sms: Emma

Senaste skickade sms: Ewout

Lindas Mallorca ToDo:
*
Skriva ut alla papprena
* Skriva en lista på allt jag måste ta med mig
* Packa
* Prata en sista gång med kattvakten
* Ladda ner musik till MP3
* Ladda batterina till både kameran och MP3
* Köpa tillräckligt med kattmat och kattsand så Aleria klarar sig
* Överföra tillräckligt med pengar så vi klarar både resan och eventuella autogiron som ska betalas när vi är borta
* Betala räkningar
* Växla in småmynten vi sparat till resan
* Ringa Ving och fråga ett par saker jag är osäker på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0