Please don't stop the music

Lindas sommar ToDo:
*
Skriva presentation till populärkultur kursen
*
Skriva rapport utifrån postmodern tänkande
* Skriva rapport utifrån kritiskt sociologisk teori
* Göra en dugga
* Skriva hemtena
*
Skriva ett PM
*
Sätta om blommorna
*
Tvätta fönstrena
*
Rensa i förrådet uppe
* Organisera i garderoben
* Ringa handledaren för praktiken
*
Skaffa busskort inför praktiken
* Skaffa åksjuketabletter
* Skriva ut alla papper inför Mallorca resan
*
Storstäda (tvätta mattan, rensa skafferierna m.m.)


Lindas Mallorca ToDo:
* Skriva ut alla papprena
* Skriva en lista på allt jag måste ta med mig
* Packa
* Prata en sista gång med kattvakten
* Ladda ner musik till MP3
* Ladda batterina till både kameran och MP3
* Köpa tillräckligt med kattmat och kattsand så Aleria klarar sig
* Överföra tillräckligt med pengar så vi klarar både resan och eventuella autogiron som ska betalas när vi är borta
* Betala räkningar
* Växla in småmynten vi sparat till resan
*
Ringa Ving och fråga ett par saker jag är osäker på

Visst har jag varit duktig?? Hela sommar ToDo:n är färdig, vilket jag förtjänar en klapp på axeln för tycker jag *klappar*=D Och sedan är det bara två punkter kvar på min Mallis ToDo, great!! Kattvakten och handledaren pratade jag med nästan samtidigt eftersom hon ringde på dörren när pratade med handledaren=) Sen var jag på coop och fixa torrfoder, burkmat, kattsand och tonfisk åt Aleria. Köpte även tandkräm så nu behöver jag bara en necessär.

Necessär och bank blir det imorgon när jag ska på stan med Linnea. Måste dock upp redan vid 7 för då har jag tvättstuga och tänkte städa samtidigt. Så det blir en lång dag imorgon... Men jag ska väl överleva det också.

Har precis suttit och fixat musik till MP3:n så nu ligger den på laddning. Ringde även till Ving och fick svar på mina frågor, very nice=)

Så idag känner jag mig ganska duktig. Konstiga är att jag får mer gjort när jag är sjuk än när jag är frisk. Det är ju nu jag borde sitta och ta det lugnt så jag blir frisk. Men nu på kvällen känner jag mig faktiskt lite bättre så det är skönt=) Nej nu ska jag prata klart med Emma och sedan försöka sova en stund innan tvättstugan kallar.

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, borde jag vara rädd när du "sjunger" pippi långstrump. Du hatar ju pippi långstrump.. hmm, du har nog umgåtts för mycket med mig, då blir man konstig. Kram

2008-08-20 @ 09:24:53
URL: http://princessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0