Selånger marknad

Hej!

Nästan precis kommit hem, har varit en lång men väldigt trevlig dag. Klev upp 6 och gjorde mig iordning för 8 gick tåget till Sundsvall. I Ånge klev Emma på och på tågstationen väntade Sofia. Vi åkte till Selånger med ett snabb stopp på arken först för att handla fiskmat. Kom fram lite efter 11 och sedan var vi där fram till lite efter 3. Träffade några jag kände och köpte en massa trevliga saker=) Bilder:


En dammvippa man kan göra längre


Lite smått och gott. Naturgodis: choklad och mandel, en polkagrisklubba (köpte alltid det när jag var lite så blev sugen nu=) och ett mopphuvud.


Köpte 4 likadana trosor. Kanske lite ofräscht att köpa trosor på en marknad men de var ihopsydda och med en tvätt ska det väl ändå inte vara någon fara=)


Köpte även denna tunika som endast kostade hundra kronor=) Inte alls farligt


Ett par tights som kostade 100kr


Köpte denna för 130 kr (prutade 20kr). Tycker väldigt mycket om den, så mysig och stor precis som den ska vara. Märkena är väl kanske inte direkt min grej men det funkar=)


Köpte denna väska för en hundring=) Så nu har jag en större väska som jag kan ha som skolväska. Får t.o.m. plats med datorn i den=)


Sist men inte minst köpte jag denna klocka för en hundring=) Älskar den, frågan är bara om jag kommer lära mig att ha på mig den. Har haft en mängd klockor i mitt liv men lyckas aldrig komma ihåg att ta på mig dom. Men den här gången ska jag verkligen försöka=)

Som ni kan se skulle Aleria prompt vara med på bilderna. Hon fanns med på några av bilderna på väskan också=) Hehe, sötnosen, hon har väl haft det långtråkigt här utan mig.

Efter Selånger åkte vi till Texas och käkade middag med mamma. Mycket gott efter en lång dags vandring. Sedan tog jag och Emma tåget hem vid 6. Har varit på affären också så nu har jag kommit hem och kan äntligen ta det lugnt. Har ju självklart lyckats dra på mig en förkylning. Den är inte allt för hemsk men tillräcklig för att vara störande=/ Men jag överlever. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, alltså ingen väckarklocka. Vad som händer resten av dagen vet jag inte, men det lär väl visa sig=)

Nu ska jag titta på teve ett tag och sedan ringa Ewout om typ en halvtimme.

Ha det bra//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0