Sernhede

God Morgon, typ=)

Skulle ju plugga idag men mästaren på att skjuta upp saker slog till igen så det hände inte så mycket på i princip hela dagen. Det enda jag gjorde var att klippa naglar, dom hade blivit lite väl långa, blir så jobbigt då för jag missbedömer avstånd om jag t.ex. ska fånga en dörr som är påväg att stängas och i vanliga fall skulle ju inget hända men nu tar jag ju tag med naglar istället och mer än en gång har jag dom varit påväg att smärtsamt brytas av. Så det kändes som att det var dags att ta fram nagelklipparen.

Mina fingrar ser så töntiga ut när jag har korta naglar=/ Hehe, men dom växer ju allt ut igen=)

Men lite efter 9 fick jag äntligen fingrarna ur arslet och läste boken av Sernhede som vi ska läsa till populärkultur kursen. Blev klar runt 2 vilket inte kändes så dåligt med tanke på att det var 200 sidor men inte alltid så intressant text, och då hann jag dessutom med en dusch=) Satte mig och skrev dom obligatoriska diskussionsfrågorna innan det var dags för självtestet. Det var ett test över internet med 10 flervalsfrågor som jag gått å gruvat mig för ganska länge nu. Är så svårt att veta vilka frågor som ska komma. Men gjorde det och svarade rätt på 9 frågor av 10=) Inte så pjåkigt=)

Så nu känner jag mig duktig också=) Ska sova nu för imorgon väntar mer pluggande, hoppas bara jag börjar lite tidigare denna gång=)

Ha det bra//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hello, tänkte ringa på min lunch men eftersom du var uppe hela natten tänkte jag att du kanske sov. Ringer ikväll, när jag kommit hem från jobbet.

2008-08-11 @ 15:31:48
URL: http://princessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0