Feber

Hej!

Igår gick jag och la mig halv 10, tyckte jag var jätteduktig som kunde sova i 12 timmar och vakna riktigt utvilad. Nu gick det ju inte riktigt som jag tänkt. Vaknade istället vid halv 1 och var kokhet men frös ändå. Irriterande tänkte jag och försökte somna om, men det gick ju inte.

Efter ett tag klev jag upp och kollade vilken temp jag hade, brukar i vanliga fall ha en temperatur på 36,5 nånting och då visade den 37,4. Var ju inte högt men nästan en grad över normala känner man visst av.

Lyckades somna om igen vid 3-4 tiden och vaknade vid halv 8. Körde in termometern i munnen igen och den gången visade det 37,1. Funderade på att gå till skolan ett tag men Emma tyckte det var någon bra idé. Har inte varit sjuk en enda dag sedan vi börja, har faktiskt inte varit sjuk på över ett år vilket är sjukt ovanligt för mig. Under en period var jag sjuk en gång i månaden tror jag.
image86

Stannade hemma iaf och har i princip inte gjort något idag. Kollade tempen igen på eftermiddagen och då visade den 37,5 och sedan nu för ett tag sen var den uppe i 37,9. Så det är väl bara att erkänna att jag faktiskt är sjuk, så det är nog bäst att jag stannar hemma imorgon också. Sitter och kallsvettas nu, inge roligt=(

Nu orkar ja inge mer

Ha det bra!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre. Ringde aldrig var med Cornelia och sen sov jag lite. Vi hörs imorgon

2008-02-25 @ 23:01:39
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0