Idag är det onsdag, om ni inte visste det redan

Hej!

Mitt telefon pratande var tyvärr inte slut igår efter att jag hade skrivit i bloggen. Ringde även till mamma och sedan syrran. Har nog aldrig suttit i telefon så många timmar på en dag förut. Idag har jag däremot bara pratat med Sofia så öronen har fått vila lite=)

Har inte hänt allt för mycket idag. Var och tränade med Emma sen körde jag henne till ett möte och sen dess har det väl inte hänt allt för mycket. Har helt enkelt inte orkat göra något.
image74
Skulle ge Aleria ett p-pillar igår. Ni som har katt vet troligt hur jobbigt det är, de flesta katterna hatar ju att ta p-pillar. Vi gör ju precis som de flesta. Tar upp Aleria i famnen, lägger henne på rygg, bänder upp munnen på henne och släpper ner pillret. Det låter hemskt men jag kan lova er att de flesta gör så. Igår iaf så jag ropade på henne men hon ville inte komma närmare än en meter så jag la helt enkelt pillret på golvet bredvid henne och sa åt henne att äta det. Och tror ni inte på fan att hon gjorde det. Haha! Hade jag vetat att det var så enkelt att ge henne p-piller hade jag börjat med det för länge sedan.


Imorgon är det dags för grupparbetet igen. Vi ska träffa gruppen kl 10 och sitta fram till 1. Och sedan ska vi ha information inför praktiken som vi ska ha nu till hösten. Det kommer alltså bli en lång dag, men det ska nog gå bra det också. Tänkte även hämta ut min tenta och se vad jag hade rätt och fel på. Kommer ihåg att jag ändrade mig på en fråga, vilket jag egentligen inte tycker om att göra eftersom man oftast har rätt första gången. Så det ska bli intressant att se hur det gick på den frågan.


Ewout har precis stuckit till gymmet så jag har inte direkt något att göra. Får väl kolla lite på tv som vanligt. Sen skulle det va bra om jag satte mig och skrev lite inför grupparbetet men jag har ingen inspiration just nu. Ska ju ta sådant jag redan kan och det känns inte som att jag kan något om jag ska vara ärlig. Får väl hoppas att jag får nå infall av smarthet imorgon eller nått.


Nej, nu orkar jag inte skriva nå mer. Skriver väl imorgon om jag har något att skriva om=) Har funderat på om jag ska byta blogg men har inte riktigt bestämt mig än. Skulle även vara trevligt att veta vilka det är som läser så ni kan väl slänga in en kommentar om ni har lust. Tror jag lyckades tappa några läsare i höstas för att jag skrev så sällan, men jag hoppas inte det. Vad tycker ni? Ska jag byta blogg eller ska jag stanna här? Har ni nå tips på hur jag kan göra designen lite roligare om jag stannar? Är så dålig på sånt här...


Aja...

Ha de bra//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0