Lat helg

Hallå!

Har varit något av en lat helg nu, eller kanske inte, men efter två veckors pluggande förtjänar jag nog att ta det lite lugnt.

Igår var Linnea förbi en sväng så vi satt o snacka och gjorde väl inget speciellt. Vid 7 tiden körde jag hem henne och när vi kommer förbi travet har dom en poliskontroll och jag blev invinkad. Var tvungen att blåsa och visa körkortet men det var ingen fara. Har inte druckit på två veckor så det skulle ju va fan om det fortfarande gav utslag=) När jag hade släppt av Linnea funderade jag på att ta en omväg hem men orkade inte, hade fortfarande inte ätit middag och var tvungen att åka på affären och köpa något att äta först. Så jag tog samma väg tillbaka och tro ni inte på fan att jag blev invinkad igen, haha. Den här gången var det en annan kvinna som kom upp till bilen och frågade om jag hade med mig körkortet. Ja, sa jag, det hade jag för några minuter sedan också när jag var här förra gången, också skratta jag.. Men hon lät mig faktiskt åka utan att blåsa, hon sa att hon litade på mig så jag antar att jag ser ut som en människa att lita på=)

Under resten av kvällen blev det bara softa och kolla på lost. Sov dock inte så bra inatt, inte i förrgårnatt heller, har drömt en hel massa konstiga saker som jag inte kommer ihåg.

Idag har jag faktiskt fått ganska mycket gjort. Klev upp vid 10 och sedan dess har jag pluggat lite på grupparbetet, köpt nya träningsbyxor eftersom mina är full med katthår=), tränat, varit på affären, käkat middag och kollat på ett avsnitt av lost. Nu är jag bara allmänt trött och skulle helst vilja sova men det är nog lite väl tidigt än. Ska upp imorgon och åka till skolan för gruppmöte och grejer. Så iaf halva dagen imorgon är fullbokad.

Snart är det alla hjärtans dag också och jag har ingen aning om vad jag ska ge Ewout. Brukade inte vara så här svårt men känns som jag har köpt allt som går att köpa nu. Vi ska äta på nån kina restaurang iaf sen får vi väl se vad vi gör resten av kvällen. Det är synd att ingen kinarestaurang är lika bra som Asia i Timrå, men än har vi ju iofs bara provat två. Vet iaf vad jag ska få, troligen ska få, och det är väl lite synd att veta sådär i förväg men samtidigt vet jag ju att jag kommer tycka om det och det är ju bra=) Förra året fick jag jättefina diamantörhängen men det blir inget så dyrt iår. Men det gör inget=)
image68
Den skulle jag nästan kunna tatuera in om jag hade en aning om vart jag skulle sätta den.. Om inte annat har jag redan bestämt mig för att bara tatuera mig en gång till. En Lilja i svanken=)

Sofia ska även komma hit om lite över en vecka=) Ser fram emot det, hon ska bara stanna en dag men nån film och lite tacos borde vi ju hinna med=) Tror vi ska se En riddares historia eller vad den nu heter, med Heath Ledger. Sen kanske vi ser nått GG avsnitt också, vi skulle ju börja med det och se om hela serien=)

Nej nu vill ja inge mer. Ska ta och ringa Sofia tror jag och sen blir det Lost som vanligt=) Har inget liv vi, hehe.

Ha de bra//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej här är adressen till bloggen vi snackade om ikväll. http://SexInstructor.blogg.se

2008-02-03 @ 23:14:23
Postat av: Sofia

Hejsan, oj vad du hade skrivit då. Har inte tittat på ett tag. Trevligt, trevligt. Nu ska jag sova snart, bara 11 minuter kvar på matchen. Hörs imorgon.

2008-02-04 @ 03:15:19
URL: http://princessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0