Lite frågor och svar

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej, har ingen användning för en heller
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Fick jag välja så tidigast 12, men tyvärr brukar det vara mellan 8-10
Hur många resväskor äger du? 2, en liten och en enorm

Använder du flip-flops? Nej, har aldrig förstått tjusningen
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica!, Ica kort i all ära=)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden!
Vilken var den senast filmen du såg? Försökte se The Number 23 men den var riktigt dåligt, så senaste var nog Alvin and the Chipmunks

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det beror på, men oftast killen annars vännerna=)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? Ett hus, och en bil!
Har någon någonsin kallat dig lat? Hehe, många gånger
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte nu längre

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har inte kopplat in högtalarna sen vi flyttat så ingen hoppas jag
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Som om jag skulle berätta det här isf
Vad åt du till middag senast? Kyckling sallad med couscous, mumma=)
Använder du huvtröjor? Jao, ibland
Kan du vissla? Ja

Vem var det som senast ringde dig? Ewout
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Har inte varit på ett nöjesfält på jag vet inte hur länge, inte tekopparna iaf=)
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Ja det gör folk säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 063
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart! Fanns inget bättre=)
Hur många syskon har du? 1
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte så stort
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte så ofta

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen tror jag, ska väl vara HP isf

Äger du några band t-shirts? Ja, Offspring sen tonåren=)
När flög du senast? Maj 2006 tror jag...
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? Älskar böcker
Pratar du några andra språk? Engelska, och förhoppningsvis Holländska i framtiden=)
Diskar du din egen disk? Inte ofta, det gör sambon=)
Har du gråtit offentligt? Ja några gånger så där=)
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och, men bärbara är min
Försöker du alltid att lära dig nya saker? Ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, blir mer romantiskt så=)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar? Nej, men nån fler tatuering blir det nog=)
Kan du kasta macka? Om jag har tur
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och cola oftast
Vem var din favoritlärare och varför? P3 tror jag nog, har var bra=)
Har du dejtat någon av en annan religion? Ja det har jag nog
Vad har du för väder? Några minus grader skulle jag gissa
Gillar du att flyga? Nej inte så värst, får cellskräck
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll och omtänksam
När sov du senast på golvet? Hmmm, bra fråga
Vilken är din favoritdrink? Oj, bra fråga..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ganska många, är ändå trött och grinig dock=)
Är dina dagar fullbokade och stressade? Jo de flesta är ju det, men vad ska man räkna med när man pluggar=)

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hände väl kanske, men jag var nog ganska duktig
Vilken är din favoritfrukt? Melon=)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23=)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, inte direkt
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja helt klart!
Tror du på liv på andra planeter? Ja!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Hmm, beror mycket på det
Vad var det senaste du åt? Kyckling sallad med couscous, har jag inte svarat på det här en gång?
Gillar du senap? Nej, bara på julskinkan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, det tror jag, skulle säkert vara skit roligt
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Beror väl på vem jag måste krama=)
Skulle du säga att du är trendig? Nej det skulle jag inte

Äger du en digitalkamera? Ja, och den är så fin=)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, om det inte är viktigt kanske
Vad är du allergisk mot? Katter och lite frukter och grönsaker
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja ganska ofta
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning, får ni nog fråga mamma om=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0